poniedziałek, 7 stycznia 2013

Uśmiech Natalki

Migawki obiektywem z życia codziennego mojej Natalki;)
Niestety zdjęć Emilki nie ma, bo w tym czasie kiedy jeszcze jest jasno za oknem, Emilka jest w szkole, a potem zadania domowe, lub inne zajęcia dodatkowe;(
Dlatego czekamy z utęsknieniem na wiosnę!
Zabawa, ciekawość, uśmiech cały dzień towarzyszy mojej Natalce.
Owszem jest płacz, ale rzadko, są marudy ale jakoś sobie z nimi dajemy radę;)
W końcu od czego jest mamusi cyc ;)
Tak wciąż Natalka pije moje mleczko i dobrze nam z tym!

Moja Emilka zaczyna przygodę z blogiem, czy przetrwa- trzymam kciuki;)
Zapraszam Emily's blog

Ps.  Pamiętacie, kiedy wspominałam w grudniu, że jestem bardzo zajęta, bo od stycznia biorę udział w pewnym dla mnie ważnym projekcie?
Otóż, zostałam ambasadorką Activii;) 
Jeśli chcecie zobaczyć co tam robię, zachęcam Was do udziału  w zabawie, proszę jednak o rejestrację poprzez moje zaproszenie które wyślę Wam na skrzynkę mailową;).
Wszystkich chętnym, proszę o pozostawienie swoich maili w komentarzu;)

Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie mój profil na Facebook Activii









30 komentarzy:

  1. Natka pedzi jak na skrzydłąch, cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ma usmieszek, w ogole bardzo fadna z niej dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że Natalka to żywe srebro:) przynajmniej mamusia się nie nudzi hehe:*

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się uśmiecha i cudownie przy tym marszczy.
    jest taka urocza i chyba teraz jets bum na włosy, bo strasznie syzbko jej rosną.

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem to Ci zazdroszczę tych waszych dziewczyńskich spraw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na bloga, ja też kiedyś zaczęłam, ale jakoś nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córcia też ciągle uśmiechnięta :)
    Natalka przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie się śmieje, ale macie fajowego kota:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mała śmieszka:) ja też czekam na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bedzie kiedyś łamała męskie serca :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Natalka i śliczny uśmiech :)
    My też czekamy z utęsknieniem na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)

      http://anluna1985.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-versatile-blogger-award.html#comment-form

      Usuń
  12. Jaka ona słodziudka - ten uśmiech na zdjęciu z kotkiem - powala ! Ale co to - nowa sukienka ??? Nie widziałam jej u Ciebie jeszcze ??? Kupiłaś i nic nie powiedziałaś ?? Foszek !

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ ślicznotka z tej Natalki :)

    zapraszamy do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna Natalka rośnie jak na drożdżach :))) pozdrawiam Was dziewczyny ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalka to taki słodki rozkoszniaczek z tym swoim uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka :) i kotek też fajny :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne bamboszki (zazdroszczę) a Natalka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcie z kotkiem świetne :) I jaką Natalka ma fajną kiteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się - zdjęcie z kotem wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do nowego konkursu organizowanego przez sklep internetowy dla dzieci i niemowląt naszkoliberek

    http://blog.naszkoliberek.pl/konkurs-swieta-i-po-swietach/

    Do wygrania bodziak dla dziecka.

    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Usmiech Natalki bezcenny! zdjęcie przy choince i malutkiej z mamą - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same super wieści i nowy blog Emilki i współpraca z Activią !

    OdpowiedzUsuń
  23. Babeczki moje Kochane jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dość często zaglądam na Twój profil modowy jak i ten, bardzo mi się podobają :)
    Mam jedno "zastrzeżenie" nie z tematyki bloga. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ponieważ wyrażam tylko swoją opinię. Nie jestem z tych anonimów co notorycznie obrażają bloggerki. A mianowicie, zauważyłam, że dbasz jedynie o swój wizerunek a Twoja młodsza córeczka Natalka czasami wygląda jakby nosiła ubranka po starszej siostrze. Ty jesteś super stylową mamą natomiast Natalka "nie pasuje" do Ciebie. Nie wiem może to tylko moje odczucia albo po prostu w domu Twoje dziecko chodzi ubrane swobodne. Mam nadzieję, że nie jesteś zła :)

    Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja młodsza córeczka Natalka, nie jest typem księżniczki:)
      Ona lubi luz i swobodę.

      Usuń