wtorek, 29 stycznia 2013

Tak różne, że aż podobne

Natalka to taki mały łobuz. Ale grzeczny łobuz.
Nie jest typem księżniczki.
Ma swoje zdanie, udowadnia to nam każdego dnia;)
Jest inna niż jej siostra.
Emilka była zawsze spokojniejsza, bardziej samodzielna.
Emilka zawsze lubiła sukienki i kolor różowy.
Natalka woli luz i swobodę.
Emilka zawsze była ostrożna, Natalka idzie na żywioł;)
Emilka potrafiła się sama sobą zająć,  Natalka musi mieć towarzystwo do zabawy najlepiej mamy i taty;)
Ale obie kocham tak samo, kocham najbardziej na świecie!




Zdjęcia Emilki są sprzed 2 lat. Jak ona wydoroślała ;))




29 komentarzy:

  1. I obie są piękne:) rzeczywiście Emi zmieniła się na przestrzeni tych dwóch lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilki chyba tak mają, choć E raczej jest spokojna, samodzielna, mało absorbująca, asekuracyjna, ale potrafi pokazać pazurek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotki, fajnie, że masz takie porównanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te Twoje córeczki! to prawda, że od jednej matki różne "dziatki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne i na pewno są cudownymi córkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Dziewczynki i jak to bywa dwa rożne charaktery darzące się wielką miłością :)
    Emilka bardzo się zmieniła :) Ciekawe jak Natalka będzie wyglądać za dwa lata!?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne dziewczyny :-)
    to moja Emilka podobna do Twojej Natalki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rocznik tak ma! Haha! Moja Lenka to tez łobuz (oczywiście grzeczny), taka chłopczyca troszkę i na pewno nie jest typem księżniczki!
    Ale Natalka ma piękne oczka i księżniczką pewnie będzie:)
    Emilka słodka! Teraz już taka poważniejsza się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie jest tak samo...ogień i woda!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i bardzo dobrze, że są tak różne :) Przynajmniej nie będzie Wam się nudzić i za parę lat będziecie wspominać jak to było fajnie :)
    Ostatnio wspominałam z mamą jaka byłam w Alanka wieku, później Mąż opowiadał i niby coś wspólnego jest, ale to Mały już swój charakterek ma :)
    Pozdrawiam 3 Księżniczki (i Waszego Księcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje córki. Każda inna i z wyglądu i z charakteru, ale uzupełniają się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są a Emilka się strasznie zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 piękne Panie pod jednym dachem, Jurek to szczęściarz :) U mnie jest na odwrót starsza jest nadpobudliwa i niespokojna a młodsza "jak na razie" spokojna i grzeczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. My z siostra jesteśmy tak podobne a jednak różne, doskonale rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  15. such totally adorable pictures!! very sweet
    followed u on google plus :d do come back...wld love it if u wanna drop by my blog
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz dwa ogromne skarby w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze , ze są rożne a mimo to tak samo cudowne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne:)) opis podobny do mnie i do mojej siostry - ja spokojna, a moja siostra szalona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super córeczki, a Emilka modeleczka:)

    OdpowiedzUsuń