czwartek, 31 stycznia 2013

Poznawanie świata jest fascynujące

Moja Natalka:
- nie pozwala mi ściągnąć pieluchy, robi to sama
-najchętniej założyłaby sobie nową pieluszkę, ale wie że tego jeszcze nie potrafi i rezygnuje
-wierci się strasznie, kiedy mam założyć ubranie, lub pieluchę, lub ucieka przede mną, wówczas biega z gołym tyłeczkiem po domu,
-skarpetki zawsze musi założyć sama, ale różnie z tym bywa, czasami jej się udaje
-pokazuje, że zrobiła kupkę
-prawie rozumie wszystkie moje polecenia
-pokazuje rączką gdzie mam usiąść
-wyraża swoje emocje, uśmiechem lub niezadowoleniem
-bardzo dużo mówi, po swojemu ;)
-oczywiście mówi mama, tata, baba, dziadzia, cio to, daj, nie,
-świetnie naśladuje odgłosy zwierząt
-sama schodzi i wchodzi po schodach
-jest na etapie samodzielnego jedzenia, świetnie daje sobie radę, gorzej kiedy chce sama jeść zupę;)
-próbuje sama myć włosy ( widziała jak ja to robię)
-daje sobie umyć ząbki, bardzo to lubi
-gorzej jest z utrzymaniem spinek czy gumek na głowie ;(
-uwielbia spacery na dworze, zawsze ładnie zakłada buty i kurtkę, wiedząc że zaraz wyjdzie

i wiele innych rzeczy już potrafi moja Natalka ;)
Każdy dzień jest dla niej i dla nas nowym doświadczeniem, radością ;)




21 komentarzy:

  1. zdecydowanie za szybko rosną nasze dziewczynki.
    już wydają się takie duże i samodzielne.
    Emilka tez pokazuje, że chce by zmienić jej pieluchę, nawet, gdy już sików za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz piekniejsza jest Emi, rysy juz takie dziewczece ma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieci są takie chłonne jak gąbeczki, interesuje je wszystko dookoła, pięknie poznają świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyglada w tych kukykach :)
    Jak te nasze dzieci szybko rosna... ja tez czasami patrze na mojego mlodego i nadziwic sie nie moge, kiedy nam tak wyrosl.
    Ostatnio nawet zlapalam sie na mysli, ze moze to juz czas na nastepne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... u nas jest urodzinowa rozdawajka- zapraszamy!

      Usuń
  5. Ale córeczka ma śliczne oczka:) z dnia na dzień nabywa coraz to nowych umiejętności:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i zdolna. Bardzo podobają mi się jej leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna i zdolna panienka ,tyle juz umie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jest :)

    Za szybko te dzieci rosną, choć każda nowa umiejętność pociech tak bardzo cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna, mądra i piękna :) Pewnie po Siostrze :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. moja tez sobie chce sama zakladc pieluche i jak ma juz nasiusiane to idzie sama i wyjmuje pileuszke i woła PAMPAM od pampersa ;), na kupke woła ze chce, czasem zdązy a czesem nie robi to duoz szybciej od Jasia ale to tylko dzieki Jasiowi tak szybko zachyciła, czasami na siusiu biegnie na nocnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuch dziewczyna :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest zdolna piekna mała krolewna
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z niej madra dziewczynka, a do tego przesliczna. Gratuluje postepow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieci zmieniają się z dnia na dzień.. to niesamowite..
    buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka w wieku Natalki też lubiała sama zakładać skarpetki, zakładać pieluchę i biegać z gołą pupą po domu.
    Ładnie jej w tych kucykach:)Wygląda w nich tak zadziornie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne oczy posiada Twoja córeczka.
    I przyznaję rację geterki są bezbłędne:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your daughters are so beautiful, so angelic!
    this is such an amazing post
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    I have been following you for a long while now on bloglovin and I adore your style!
    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszędzie jej pełno :)
    To tak jak moja Liwka :)

    OdpowiedzUsuń