niedziela, 20 stycznia 2013

I po weekendzie ;)

Odnośnie ostatniego postu.

Dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe, jest mi bardzo miło że ze mną jesteście:)

Powtórzę się pisząc to samo co na blogu modowym!
Gdyby to było możliwe poczęstowałabym Was moim ciastem urodzinowym, mięskiem czy sałatką - jak kto woli! Niestety nie da się, ale musicie uwierzyć na słowo, było pysznie!
Cały dzień w kuchni, bo gości dużo było, a ja z tego wszystkiego nie zdążyłam zrobić zdjęć potrawom.
Chciałam się pochwalić. A co!
Przyznam się jednak, że skorzystałam z przepisów na sałatki z bloga Natki ;)
Uwielbiam do Ciebie zaglądać, łatwo, pysznie po domowemu!

Natalka w nowej fryzurce ;)


29 komentarzy:

  1. fajne kucyczki!też mam gdzieś zdjecie mojej 2 letniej córki dokładnie też z takimi kucykami:)
    słodko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. o i u Was królują dwie kitki.
    E w końcu dała się przekonać do spinek na głowie i już ich nie ściąga, chyba zauważyła, że lepiej jest gdy włosy nie lecą na oczy.
    dorastają te nasze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura jak na Kobietkę przystało :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe!! Jakby starsza była się wydaje! Fryzura inna i od razu inaczej!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy moja Martynka będzie miała takie długie włoski, buuu:( gumeczki, spineczki czekają, a moje dziecko prawie nie ma włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama słodycz :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się spóźniłam, ale życzę Ci Kochana dużo miłości, radości i zdrówka :) A Martynka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale uroczy brząd!:D do mamusi czy do tatusia podobny bardziej?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale laska rośnie:) Piękny ten kucyk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba pominelam post urodzinowy wszystkiego najlepszego ,spelnienia marzen ,niech wszystko ci sie uklada w zyciu :* zdjecia cudne ,jakie ladne kucyki ,slicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka słodzinka piękna!<3
    Prowadzisz świetnego bloga!:)
    Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ja trochę spóźniona przez te moje perypetie z pracą związane, ale szczerze życzę Ci spełnienia, po prostu :) Wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    New Outfit Post!

    OdpowiedzUsuń
  14. wierze na słowo:)
    fajnie, że Twoja córa daję się tak czesać, uroczo wygląda:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie moge sie doczekac kiedy to ja bede mogla kucyki robic mojej córci:) narazie jedna kiteczke z 5 włosków ma na czubku glowy:D reszta króciutka :) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka kochana niunia;) Jest śliczna:))
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuję oraz zapraszam: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń