piątek, 18 stycznia 2013

Urodzinowo, z nutką wspomnień

36 lat minęło jak jeden dzień....;)

Laurką już zostałam obdarowana!
 Emilka z Natalką nie mogły się doczekać soboty, więc dały ją w piątek;)
Kotki, które widzicie na zdjęciu dostałam od Emilki;) Kochana moja;)
Dziewczyny zaśpiewały mi sto lat, Natalka trochę się krzywiła, ale potem dała mi ogromnego buziaka;) !

Zostawiam Was ze zdjęciami.
Dodam tylko, że czasami chciałabym, żeby czas się zatrzymał;)


Trochę wspomnień...


Z mamusią, prawda że jestem do niej podobna?


Zawsze jak oglądam to zdjęcie, pytam " Czy to ja, czy jakiś chłopczyk?"


Z moją ukochaną babcią.


Z najukochańszą kuzynką.

Małgosia jak to oglądasz!
Pamiętasz jak robili nam w przedszkolu to zdjęcie?
Ja nigdy nie zapomnę!


Nie, nie potrafię grać na pianinie ;)




Mała sesja do konkursu, studentka fotografii robiła mi zdjęcia ;)



W moim pokoiku.
Ha,ha już wtedy lubiłam panterkę.


Lubię to zdjęcie;)





30 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Olu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, żebyś przy każdych kolejnych urodzinach wyglądała tak jak teraz ;*

    Zdrowia, szczęścia i spełnienia wszystkich MARZEŃ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! wszystkiego co najlepsze :* Natalia strasznie do Ciebie podobną na 7 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleńko spełnienia marzeń ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj naj najlepszego!!! Dużo szczęścia i zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego :* !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszosci Olu, dla Ciebie czas juz dawno stoi a miejscu:*

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat!!! fajne wspominki...a ten wózek..cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najwspanialsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Oleńko spełnienia marzeń i tych większych i tych troszkę mniejszych i mnóstwo słońca i radości każdego dnia:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, abyś w każde urodziny i nie tylko wyglądała tak promiennie i szczęśliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tam na zdjęciu jesteś Ty czy Emilka? Jest bardzo do Ciebie podobna :)
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i pociechy ze swojej Trójki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie każdy rok dodaje większego uroku :))
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :))))

    Twoja Emilka wydaje mi się na zdjęciach bardzo do Ciebie podobna :)))

    pozdrawiam ciepłoo

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Sto Lat!!!! fantastycznie się oglądało Twoją galerię i ja chcę więcej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Konkurs rozkręcił się na dobre, zapraszamy do oddawania głosów tylko do końca stycznia.
    Dla przypomnienia bodziak do wygrania dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego!!!!! a tak btw to na 36 nie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim za miłe życzenia urodzinowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego, spoźnione, ale szczere życzenia!
    Fajne te fotografie sprzed lat:)
    Laurka od córek przepiękna:)zawsze wzruszają mnie własnoręcznie robione prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszości ;) A najlepsze w tej fotoretrospekcji jest to,że im starsza-tym jesteś piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  21. NAJLEPSZEGO :D Ale Ty śliczna jesteś :-) a jakie piękne zdjęcia z dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przegapiłam tego posta - wszystkiego najlepszego Ola!! :*

    OdpowiedzUsuń