niedziela, 16 grudnia 2012

Świątecznie

Emilka w szkole miała kiermasz świąteczny.
Z tej okazji malowałam pudełka z tektury metodą one stroke.
Wszystko uwieczniłam na zdjęciach ;))






Teraz przed świętami, mam mnóstwo zajęć!
Kolację w tym roku wyjątkowo spędzamy sami, oj czeka mnie gotowanie.
Co roku nie musiałam się o to zbytnio martwić, bo nie ma to jak u babci, ale teraz ona jest daleko za granicą u siostry:)





Emilka w swoim pokoiku już ma małą choinkę, Natalka pomagała jej w strojeniu ;))
Strojenie dużej choinki przed nami!




28 komentarzy:

  1. ale ty masz zdolne rączki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie, świątecznie!

    zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna dziewczyna z Ciebie, pewnie Twoje pudełeczka na kiermaszu rozchodziły się jak świeże bułeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, rodzinnie i świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe, zachwycasz pomysłowością i talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pudełeczka są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie udekorowane pudełeczka :))
    Choinka ubrana, czas na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałości, pieknosci, cudeńka...Olu pudeleczka sa cudowne:)my czekam na choinke. ma do nas dojechać lada dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne pudełeczka!
    u nas tez już choinka, ale ta duża. świcie i cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. małe cudeńka!
    ja z synem robiłam stroik do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne pudełeczka, prawdziwe dzieło sztuki:*✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ozdobiłyście te pudełka:D Zapraszam do obejrzenia mojej ostatniej stylizacji z futrzakiem http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/12/fuchsia-and-green.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dasz ze wszystkim radę i zrobisz przepiękne, niezapomniane święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post, I have 2 kids.. Want to follow each other on gfc?
    Kisses from Norway!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te pudełeczka:) Ja Cię normalnie podziwiam. Piękna i do tego taka zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne te pudełeczka!!!! śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oleńka jaka Ty jesteś zdolniacha ! jak moja mamcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie pomalowane pudeleczka, Wow!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi nice to meet you. That art so beautiful, that special!, I love your blog very much. I stay here on my blog with your permission, please follow me you in my blog. I would hope. Have a good week.
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie malujesz! prawdziwy talent :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te wasze pudełeczka i córy masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne pudełeczka! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne te pudełka, nie znam tej metody, ale podpatruję po zdjęciach co by nie odgapic coś:) Bo oczywiście ja bym mogła każdą parę kolczyków miec w innym pudełku:)
    pozdrawia
    isza z deco-szuflada:)

    OdpowiedzUsuń