wtorek, 18 grudnia 2012

Chwalę się wygraną Candy! I nadal u Nas świątecznie!

Chwalę się wygraną Candy!
Dziękuję Bee, że Twoja córeczka ma szczęśliwą rączkę, że to właśnie mnie wylosowała!
Takie cuda otrzymałam piękne!
Zobaczcie same ;)


Laleczka, która zgina rączki i nóżki, można jej włosy czesać, przebrać i przytulać, bo mięciutka jest taka i fajniutka.
Moje dziewczynki szczęśliwe są, uczą się dzielić ;))


Apaszki w kolorze ecri, w serduszka i paseczki!
Przepiękne, eleganckie, dla mnie i dziewczynek również :))


Broszka/gumka do włosów jak to woli!
I kolczyki, którymi Emilka się wciąż zachwyca!
Takie błyskotki ona uwielbia!



Pochwalę się teraz skarpetami, które zrobiłyśmy częściowo z Emilką!
"Podstawę" kupiłam, resztę ozdobiłam ;)



Pierwsze literki imion naszych doszyłam...


Futerko, żeby było milutko..


Cukierki, czekoladki pochowałam ...


I powiesiłam na naszym kominku ;)))



22 komentarze:

  1. Cudne są, laleczka prześliczna, Bee ma rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, skarpety wyglądają bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej
    :)
    skarpety fajne Wam wyszły

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej, a Mikołaj się na pewno nie pomyli jak zobaczy takie skarpety ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow.. super ze juz wam paczka doszła, ciesze sie że wam sie podobają rzeczy, skarpetki wam wyszly oblednie tez takie chce:))
    Buziak dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te skarpety!!
    I te wygrane rzeczy jakie fajne! I mnie jak Emilce podobają się bardzo kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Wasze skarpety!!!
    A laleczka cudna, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne skarpety, od dobrałabym się do ich słodkiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no Laleczka genialna! Bee powinna otworzyć galerię ze swoimi pracami. ma dziewczyna zdolną rękę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, piękna lala! Ale u was ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kominek jak z amerykanskich filmow o swietach, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! My też musimy coś wspólnie zrobić :)
    Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skarpety na kominku- wspaniała atmosfera świąt!
    ♥ ✼ ♥ ✼
    świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! super wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie to wygląda! ale czy czekoladki nie roztopią się jak rozpalisz w kominku? :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczka cudowna, a te skarpetki świetne!!! Fajnie jest zrobić coś razem i włożyć troszkę pracy w przygotowanie ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aj Bee potrafi uszyć śliczne lale:) o prawda......no i jak patrze na ta Twoja wygraną to wierzę że dziewczynki muszą się z niej cieszyć. Hehe zazdroszczę że ja jej nie wygrałam, bo moja mała też lubi lale:)
    pozdróweczki
    isza

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh ta Bee, potrafi sprawiać radość :)

    OdpowiedzUsuń