czwartek, 6 grudnia 2012

Św. Mikołaj

Co roku Emilka zostawiała na naszym kominku w salonie,  list z życzeniami do Św. Mikołaja, jakie chce prezenty.
Mikołaj jej odpisywał, czasami zostawiał czarne ślady na podłodze z komina, raz zgubił nawet czapkę, czerwoną z białym pomponem;))
W tym roku, Emilka nie napisała do Św. Mikołaja. Ma już 10 lat i do pewnych spraw dojrzała, jak sama twierdzi;))
Mikołaj to Ty mamusiu;)
Czy już nie wierzy? Wierzy dalej, ale nie powie mi o tym głośno, zresztą ja sama lubię wierzyć w Św. Mikołaja;))
Natalka jeszcze jest za malutka, żeby wiedzieć kto to jest i co on robi, choć dziś dostała pierwsze wiadomości na ten temat;))
Podejrzewam, że za rok będzie ona zostawiać takie listy jak Emilka, z rysunkami prezentów;))

Prezenty skromne, większe zostawiamy pod choinką!
Ja zaś jako dziecko, zawsze dostawałam od babci Mikołaja czekoladowego, którego babcia sama robiła, zawsze kiedy się budziłam bym pod moją poduszką;)




Najlepsze śniadanko od siostry:)


Jak nóżki już bolą to najlepiej u mamy na rączkach:)



22 komentarze:

  1. Ależ Natalka słodko wygląda z tymi kitkami:)
    Wiara w Mikołaja jest zaś cudowna, to taka kwintesencja dzieciństwa, wyobraźni, pewnej słodkiej naiwności, wspaniale jest obserwować dziecko, które z zapałem pisze listy do Mikołaja, czeka na niego z nadzieją wielką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mikołajowa jajecznica na śniadanie? i u nas była. Emilka z tatą jadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja liczę na to, że dzięki mojej córce magia świąt jakoś powróci do moich łask :)
    na razie Majka jeszcze nic nie rozumie, ale myślę, że już za rok będziemy oczekiwać św. Mikołaja z niecierpliwością!

    piękne dziewczyny, wszystkie trzy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kitecki <3
    Olcia ja też wierzę w św. Mikołaja. To żaden wstyd! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Nas na mikołaja się większe prezenciory zbiera niż pod choinkę nie wiem czemu :)))
    Emilka mówiła że chce od Mikołaja choinkę i koty - dostała to a teraz mówi że mikołaj jej przyniósł gume (o rozpuszczalną chodzi) hehe


    buziaki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś Mikołaj przynosił drobiazgi, ale jak one cieszyły :) słodziutka z tymi kitkami wygląda jak wiewióreczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola dziś śniła mi się Twoja Natalka!! :-)) Nie wiem nawet o czym był ten sen ale wiem dokładnie że to była Natalka :-) ślicznie wygląda na tym pierwszym zdjęciu :-) malutka gwiazdeczka taka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło!
      Choć jeszcze nie rozumie, powiedziałam jej o tym;))

      Usuń
  8. Śliczne masz dziewczyneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pipięknie jej w tych kucyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wierzę w św. Mikołaja :)) A co! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam Ci już, że córki masz prześwietne ale z każdym następnym zdjęciem utwierdzam się w tym jeszcze bardziej!

    P.S Kucyki Natalki : <3 !

    OdpowiedzUsuń
  12. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/7 grudnia 2012 12:20

    muszę wprowadzić taki zwyczaj u NAS w domu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy blog:)
    obserwuję i zapraszam do siebie:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas też skromnie :) Ale pod choinką będą lepsze prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń