wtorek, 25 grudnia 2012

Połowa za nami ;)

Dziewczyny dałam radę! ;)
Wszystko przygotowałam samodzielnie!
Pewnie gotowanie dla niektórych z Was to pestka, ale ja nie lubię;(
Dlatego nie wszystko mi wychodzi, bo się nie przykładam, bo tracę cierpliwość, bo już kolejna godzina mija...;)
Ale lubię jeść i obiad zawsze musi być;)

Kolacja wigilijna była pyszna!
Mój Jurek mnie pochwalił i dziewczynkom smakowało;)

A po kolacji, wspaniały widok...radość dziewczynek;)


Choinka u cioci, naszą znacie ;)


Kilka szybkich fotek do ramki przed kolacją ;)


No i nasze kochane kapcie ;)




26 komentarzy:

  1. Ale fajne bambosze, góralskie:)Ślicznie wszyscy razem sie prezentujecie!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne z Was dziewczynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne z was dziewczyny ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stroje, no i czadowe bamboszki hehe.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne córeczki oraz mamusia! Świetną masz spódniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, starsza córa - cała TY! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie wyglądacie :)))
    jeszcze dziś dzień lenistwa :)))
    bawcie się dobrze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nonon jakie fajne prezenty dostały :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ukłony dla Pani, proszę Pani:) ja lubię gotować, ale nie potrawy wigilijne:D mam szczęście, że moja najukochańsza mama to mistrz w kuchni i uwielbia pichcić, więc się nie wtrącam:D

    pS. cudne jesteście wszystkie trzy!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje udanej kolacji :-) Perfekcyjna Pani Domu z Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne świątecznie zdjęcia ...pięknie wyglądacie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne dziewczyny!!!:*♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Góralskie Dziewczyny z WAs :)))) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pięknie i świątecznie!: )

    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądałyście!!! Klasa :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale laski! :) Ogromnie gratuluje gotowania, ja tez z tym na bakier :) a co do kapciuszkow, to dziadek meza robi pod Zakopanem podobne, tylko se skory, ale tez z futerkiem :) i jeszcze kierpce i baletki. tak i sie przypomnialo, bo dostalismy od niego wlasnie po jednej parze zanim Cysia sie urodzila - takich w rozmiarze 10 :) przepiekne malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dziewczyny jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądałyście!! Przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, wiem, to tylko kolejna rzecz, którą mamy razem, ale moje chłopaki tez dostały Mini Tefal bo uwielbiają się bawić w gotowanie:)Gratuluje udanej kolacji, my się zawsze dzielimy, każdy coś robi i przynosi do tego, u kogo jest kolacja, wtedy każdy ma swój udział a Pani domu, mniej pracy:)Pozdrawiam Ślicznotki:)

    OdpowiedzUsuń