niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia Świąteczne;)

Prezenty już spakowane dla moich dziewczynek;)

Natalka dostanie dużą kuchnię, mam nadzieję że będzie  przyrządzać dobre dania dla mamusi;))
Klocki drewniane, będziemy budować razem z Emilką przeróżne cuda;)
Książeczka " Naciśnij mnie", podobno uwielbiana przez dzieci!
To książka, którą trzeba przekręcać, na którą trzeba dmuchać, której trzeba klaskać ;)

Emilka zaś otrzyma zestaw karaoke, już wiecie że uwielbia śpiewać, a w zestawie jest prawdziwy mikrofon i płyta z mnóstwem piosenek ;))
Misio z TVN, Czesio;) Emilka sama sobie go wybrała, chciała zrobić dobry uczynek dla innych dzieci, w zeszłym roku kupiłyśmy takie dwa ;)
Encyklopedia dla dzieci, przyda się do szkoły, a ma fajne obrazki i nie jest nudna ;))

Ja zaraz wracam do kuchni, robić za kucharkę, kapusta już jest, barszcz się gotuje, potem sałatka...itd...

Dziewczyny!
Życzę Wesołych Świąt w rodzinnej atmosferze!
Mnóstwo ciepła i radości, a na wigilijnym stole pyszności!
Dużo prezentów nie tylko dla dzieci, dla Was również ;))

Dziękuję, że jesteście;)



30 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt dla całej rodziny :) Bardzo fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj w tym roku się postarał, jak widzę:)))
    Wesołych Świąt:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie przepiękne dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MĄDRE prezentciki! :)

    Dla Ciebie i całej Twojej rodziny również wesołych, spokojnych i bez udawania - Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty! Twoje córeczki to zuch dziewczynki :)
    Wszystkiego dobrego i wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty :-) Kuchnia jaka fajna! Wesołych Świąt Ola :-) dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych i pogodnych świat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Magicznych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i dużo zdrówka dla całej Waszej rodziny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty:)
    Olu a ja Ci życzę świąt spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam Czesia:) Dostałam, podobnie jak w zeszłym roku Wincentego, od Narzeczonego:)
    Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego na Nowy Rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tez mam Czesia:) Wesołych świąt Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne prezenty, córki na pewno będą zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze na te Święta :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne prezenty dla małych wybrałaś:)lubię tu do Ciebie zaglądać:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla Was wszystkich :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesolych Swiat dla Ciebie i calej Twojej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych Świąt :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja córcia dostała te same klocki :) Właśnie się o nie potykam :)

    OdpowiedzUsuń