środa, 19 grudnia 2012

Wyniki Candy !!!

Śpieszę się z podaniem wyników mojego Candy, bo chcę jak najszybciej jeszcze przed świętami wysłać wygraną;)
Dziękuję wszystkim za udział, zgłosiło się 66 osób!
Bardzo chętnie odwiedzę blogi, których jeszcze nie znam, jak tylko znajdę czas, zajrzę do Was!

Natomiast wszystkich pozostałych przepraszam za mój zastój w komentarzach.
W styczniu szykuje się pewien projekt w którym biorę udział, a o którym jeszcze nie mogę mówić ;)
Wiąże się z nim wiele pracy, stąd brak mojego czasu.
A to wszystko jeszcze przed świętami! 
W styczniu oczywiście zdradzę , co to jest ;)

Moja Emilka mieszała karteczki i wylosowała........






Gratuluję wygranej i życzę dobrej zabawy z bombkami ;))

20 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni i podziękowanie Tobie Olu za zabawę :) Czekam na kolejną :)

    Pozdrawiam
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. hiphip HURA!!! dziękuje bardzo :D ale mam farta :-))))
    dziękuję za zabawę

    mła dla Emilki za szczęśliwy losik dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Ci, oj masz duzo szczęścia:) No więc czekam na efekty pracy - co wyczarujesz z wygranej:)

      Autorko bloga dziekuję za zabawę, miło Ciebie poznać dzieki temu Candy:)
      pozdrawiam
      isza z deco-szuflada:)

      Usuń
    2. Gratuluję! Masz szczęście. ; )

      Usuń
  3. już widzę jak Martusia pięknei je ozdobi. brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ode mnie również gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) i dziekuje za super zabawe:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej :)
    A o Tobie Oli wspomniałam w kolejnej zabawie blogowej :)
    http://cysiowelove.blogspot.com/2012/12/tagowanie-christmasowe.html

    OdpowiedzUsuń