środa, 21 listopada 2012

Dorośleje mój skarb

Natalka z każdym dniem się zmienia. Małym dzidziusiem już nie jest, ale staje się powoli małą dziewczynką. Każdego dnia daje mi wiele uśmiechu i radości. Oczywiście są dni, kiedy jestem bardziej zmęczona niż zwykle, kiedy mam dość jej marudzenia, wybryków, czy ciągłego jej pilnowania i zabawiania.
Mam ochotę, gdzieś wtedy wybyć na dłużej i bez niej, odpocząć. Dlatego, za dwa tygodnie przyjedzie mama na dwa pełne dni, a ja z Jurkiem już planuję wyjście do kina;)

Natalka jest uroczą blondynką o bladej cerze i dużych niebieskich oczkach, cały tatuś;)
Rosną jej włoski i buzia się zmienia, jest coraz więcej ząbków;)
Kucyk na główce, bo włoski wpadają do oczów. Wszyscy dookoła podpowiadają, żebym ścięła jej grzywkę, ale ja nie chcę. Wolę ją bez niej, a włoski przecież urosną i będę jej robić ładne fryzurki;)
Dopóki ja będę decydować, bo Emilka woli teraz nosić rozpuszczone włosy, ach to już nastolatka;))


Kucyk nie zawsze długo trzyma się na główce, bo jak to bywa ze ściąganiem czapki, tak samo jest ze ściąganiem gumki;)

A to jej ulubiona książeczka. Pokazuje różne rzeczy, zwierzątka czy autka, a ja naśladuję odgłosy i tłumaczę co to jest. Książkę Natka już zna na pamięć, bo sama już mnie naśladuję, ale zawsze jest pełna radości;)




35 komentarzy:

  1. A co to za fajna książka ? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U Nas kucyki poszły w ruch tylko raz i też nie ścinamy włosków, jedynie podcinamy żeby były gęste :)

    śliczna ta TWOJA blondyneczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A wsuwki? Może ich nie będzie ściągała?
    Fajna ta Twoja Kropeczka i jaka oczytana :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ścinać, też miałam taką i było to przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spineczkami spinaj te śliczne włoski może wtedy nie będzie ściągać.

    OdpowiedzUsuń
  6. My też nie ścinamy i nie będziemy ścinać Mai włosków. Ja już nie mogę się doczekać tych wszystkich kiteczek, warkoczyków itd. Tym bardziej, że Maja lubi i nie ściąga spinek jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju, cóż za ślicznota!

    moja Majka jak na razie nie ma CO ścinać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jest :)
    Wojtuś też uwielbia książeczki. Aleks za to od rana do wieczora potrafi rysować i wycinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznotka )))
    książeczkę niedługo będzie mamusi czytać a nie mamusia jej :)))

    ja teraz mam właśnie takie dni że jakbym wyszła z domu to bym za rok wróciła ;)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie obcinam grzywki, zapuszczam, żeby weszła za ucho. wolę narazie związać. rosną nam pannice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ona rośnie! Piękna młoda inteligentna dama! Ma takie mądre oczy...
    Nie ścinaj grzywki, jak też jestem zdania że jak włoski urosną to będą piękne fryzury:)(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama, a co Ty myślałaś? Natalka wie co w modzie piszczy i woli jak jej grzywa jest dzika i wolna od gumek i spineczek ;)
    Oj tak... Ja Alankowi nawet czapki nie mogę ubrać, bo 5 sek i w rączce trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna dziewczynka i ten kucyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza dziewczynka :) masz wielkie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj jak ślicznie jej w tym kuku-ryku na głowie :D
    i jak dzielnie uczy się alfabetu....

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakim wieku jest córa? Moja za 3 dni kończy dwa latka a włosy krótsze i rzadsze od Twojego skarba. Ja też mam dni kiedy chciałabym odpocząc i wyrwać się z domu bez dziecka, niestety u mnie to mało możliwe bo nie mamy nikogo kto by z nią został, ale czasami robimy tak że wychodzimy do znajomych, ale osobno.. :/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka ona piękna :) zazdroszczę ci tych dwóch dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jaka śliczna, nawet mój chłopak się nia zachwyca :*

    OdpowiedzUsuń
  19. my tez nie obcinamy, pozniej jest gorzej ze zgrzywka - stoi we wszystkie strony,
    sliczna ksiazniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. $liczna dziewczynka! ;)
    Mała ma prawdziwy Skarb, że ma tak kochającą mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaka fajna kitusia :) Rzeczywiście już Ci mała pannica rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/24 listopada 2012 12:15

    dorosleje i pieknie cudooo:)

    OdpowiedzUsuń