poniedziałek, 8 października 2012

Wielki misz masz

Powinnam dziś wrzucić zdjęcia z telefonu komórkowego, jednak uznałam , że od ostatniego tygodnia, dodałam tylko dwa posty i teraz już wiem, że nie będę się trzymać ściśle terminu weekendowego, ale będę  dodawać fotki z telefonu co trzy posty.
Ostatnio tyle u mnie się dzieję, ze brak czasu odbija się na regularnym prowadzeniu bloga, zazwyczaj wrzucam notkę co dwa dni, dziś trzeci dzień mija i się tłumaczę;))
 Obiecuję, poprawię się!

A dziś taki misz masz;)
Jeśli ktoś ma ochotę pooglądać mnie sprzed lat,  zapraszam poniżej. Na moim drugim blogu z dziewczynami wpadłyśmy na pomysł wstawienia fotek, jak to było kiedyś z nami kobietkami, na ile się zmieniłyśmy i czy na korzyść, takie wracanie do zdjęć z przeszłości to fajna sprawa, a ja mam do czego, wiek już nie ten;))


A teraz coś od dziewczyny, która może być przykładem dla wielu z nas, jej siła, mobilizacja i pozytywne wibracje, walka z samą sobą, otyłość której nabawiła się w ciąży, a teraz dzielnie z nią walczy i dzieli się z nami z jej osiągnięciami w spadku wagi Ewelina otagowała mnie, a ja nie miałam pojęcia, że taka zabawa istnieje;))

ZASADY
1.Wklej obrazek TAGa
2.Odpowiedz na pytanie.
3.Oznacz 5 blogów

Pytanie jest takie same do każdego Taga, a brzmi jakże przewrotnie;)

Jeśli Twój blog miały włosy, jakiego byłyby koloru?

Moja odpowiedź : kolor słońca, bo ono mnie pozytywnie nakręca, dodaje siły i chęci aby myśleć że wszystko się ułoży, kiedy mam chwile smutków.
Poza tym ma dwa takie słonka w domu, małe, radosne i uśmiechnięte od ucha do ucha! I jedno duuuże;))

Jeśli macie ochotę to taguję;)
1. Madeleine - nie wyobrażam sobie Ciebie nie nominować, Ty masz taką wyobrażnię, że na pewno mnie zaskoczysz, tym kolorem włosów;)
2. herbata - zawsze do Ciebie lubię zaglądać!
3. Kamciaa - jesteś młodą, piękną mamą, a Twoja córeczka urocza
4. Patita - jesteś od niedawna, a już Cię lubię;)
5. Martuchnaj za Twoją pomysłowość i wykonanie, cuda robisz;))


Mój Jurek posyła całusy wszystkim mamom i dziękuje za życzenie urodzinowe. Tak dobrze to mu dawno nie było, tyle życzeń i to od samych kobiet;))
Chciał zobaczyć każdy Wasz blog, a w sobotę chodził dumny i buzia mu się nie zamykała;)


Na koniec chciałam się z Wami podzielić z moim jednym z ulubionych utworów, Zosiu jak mnie czytasz, to wiesz o czym piszę, Randy jeszcze mi się nie znudziła;))!
                 
                            Randy Crawford - I'd be an angel



16 komentarzy:

  1. zdecydowanie lepiej Ci w długich i prostych włsoach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze piękna ;*
    W Twoim przypadku czas tylko na korzyść działa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam wiek, jak laseczka z Ciebie bez względu na liczbę lat :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. w prostych włosach wygladasz slicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. popieram dziewczyny, wyglądasz pięknie w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wyszłaś bosko na tym zdjęciu na samym dole w tej czarnej sukience!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boooosko! dzieki za nominację choc powiem Ci mnie zastrzeliłaś pytaniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczyło to pytanie;)
      Dzięki za boska!

      Usuń
  8. Moim zdaniem mocno się wcale nie zmieniłaś:) Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ola ty się tłumaczysz?? Przecież ty piszesz ciągle i ciągle! Ja obserwuję jakieś 40-50 blogów i ciągle Ciebie mam w aktualnościach ;-)) Nie wiem jak ty to robisz w ogóle ;-)) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :* śliczna kobieto :) Uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za nominację:) bardzo fajnie, że za kazdym razem dajesz nam sie bliżej poznać, może dlatego tak lubię tu zaglądać. Wyglądasz i wyglądałaś wspaniale!!! piękna kobieta z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oleńko bardzo mi miło, że tak o mnie myślisz:* i bardzo Ci dziękuję za nominację. Postaram się to ogarnąć w najbliższym czasie:)

    buziaki wielkieee:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ps. Na kązdym zdjęciu wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń