piątek, 5 października 2012

Urodzinki Jurka!

Mój Jurek ma dzisiaj urodzinki;)
7 lat minęło, kiedy się spotkaliśmy po raz pierwszy.
I mimo, że nie jestem jego żoną  to nic, kochamy się i bez tego papierku;)
Może kiedyś...jest czas i na to;)
Już byłam raz żoną i miałam białą sukienkę, teraz będę miała czerwoną;)
I Jurek nie był powodem rozpadu mojego małżeństwa.
Jak on pokochał moją Emilkę, uwierzcie zakochał się nie tylko we mnie;)
Teraz kocha jeszcze nad życie swoją Natalkę;)
To prawdziwy tatuś, zrobi dla swoich dziewczynek dosłownie wszystko ;)
Jest bardzo dobrym człowiekiem, dba o nas jak nikt inny.
Ale początki były trudne, oj bardzo trudne, ale im dłużej jesteśmy razem, jest nam coraz lepiej;)
Docieramy się każdego dnia i nie zawsze jest różowo.
Mamy dwa różne charaktery, dlatego uzupełniamy się, ale to cudowne.
On jest oszczędny, a ja rozrzutna, on on jest cierpliwy, a ja chcę wszystko na już;)
On planuje, a ja realizuję;)
To prawdziwy kolarz, jak zawodowiec jeżdzi na rowerze.
I siatkarz, od zawsze trenuje siatkówkę;)
Ma swoje kawalerskie przyzwyczajenia...;)
Dziś kończy 46 lat;)
Kochamy go bardzo!
Wszystkiego najlepszego Twoje dziewczynki:))





30 komentarzy:

  1. NO to Jurku dokładamy od siebie porcję życzeń :-) 4 dziewczyny z Pennsylvanii :-)) Ja i moje trzy córki..a i mąż pewnie dołożyłby się gdyby to ze mną teraz czytał :-)) Gratuluję wam bardzo.. tego przede wszystkich, że przeszłość zamknęliście takim pięknem teraźniejszości :-) że pokochał On nie tylko kobietę ale też małą dziewczynkę.. i potem kolejną .. że rodzinę tworzycie..czy papiery na to są czy nie ;-) Buziaki z USA prosto w waszą stronę :- ) JUREK! 100 lat!! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególne życzenia dla Jurka od Ciebie Iwonko, no od 4 dziewczyn!:))
      Jurek się uśmiał jak to Twój mąż znosi, 4 baby;)) haha oczywiście pozytywnie:))
      pozdrawia serdecznie!

      Usuń
  2. Wszystkiego naj dla Twojego faceta :D Skoro go pokochałaś i tak ładnie o nim piszesz - musi być tego wart.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisałaś pięknie :) super ,że jest szczęśliwi wszystkiego co najlepszego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę wszystkiego co przyniesie Wam radość i uśmiech na twarzy,
    świetnie razem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Ładnie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty to ładnie napisałaś :) Łezka się w oku kręci, cudownie czytać, że ktoś jest szczęśliwy, że trafił na swoją drugą połówkę.
    Życzę Wam abyście się wszyscy tak mocno kochali do końca świata i o jeden dzień dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moc życzeń i ode mnie - dla Jurka i dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego dla Twojego mężczyzny i dla Waszej całej rodzinki! Sto lat!!! Razem oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego dla Jurka! Wspaniała z Was rodzina:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Jurka!! Bez papierka da się żyć, coś o tym wiem :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat 100 lat :) świetnie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Sto Lat dla męża !!!! Widać, że fajny Facet z niego !i ma fajną żonę i boskie córy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy;))
      Jurek chodził wczoraj dumny, że tak go tutaj pochwaliłaś;))

      Usuń
  13. no to wszystkiego najlepszego i ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto Lat Sto Lat :)

    A moi rodzice wzięli ślub jak miałam 5 lat a moja siostra 6 :D a i tak nie z potrzeby serca a z przyczyn czysto technicznych ;)
    Ja natomiast z pierwszym mężem ślub brałam w czerwonej kiecce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co to są te przyczyny czysto techniczne;)
      No to ja taką założę może kiedyś z Jurkiem ;))

      Usuń
  15. Jurek dziękuje za przemiłe życzenia urodzinowe, wszystkie mu przeczytałam;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przekaż mu życzenia i ode mnie! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisałaś:) I ja również składam jak najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. spoznione buziaki dla Jurka :* :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń