środa, 10 października 2012

Przegląd telefonem komórkowym.

A tak ostatnio było u Nas;)
Trochę zabawnie, trochę poważnie, taka jest Nasza rzeczywistość, codzienność;))

Natalka na spacerku z kapturem uroczym, tylko dlatego ze wciąż ściąga swoje czapeczki!



Z Emilką robimy ulubione babeczki, Natalka gdzieś obok Nas biega;)



To już znacie, zawsze z rana wszyscy lądują w pokoiku Emilki:)


To sama przyjemność;)

Żeby było cieplutko w nóżki Natalce;)



A kto to zagląda;))


Idziemy na spacerek, tylko Natalko nie ściągaj czapeczki;)


26 komentarzy:

  1. ślicznie wygląda w tej czapeczce na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalka słodziak :)) Emilka to już taka pomocnica :)) i kotek fajny - taka rodzinka to skarb - prawda?:)))

    całuje mocno Was

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tak z cora piec w kuchni, ach jak ja sie nie moge doczekac:P CUDNIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostry w pościeli są the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majka też często "chodzi" w kapturku i jeszcze dodatkowo w opasce na uszach bo również ostatnio odkryła, że czapeczkę to sobie można łatwo ściągnąć i zaraz do buzi wsadzić;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Po Twoich przeglądach widać jak aktywnie spędzanie czas :-) Pięknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, kotek jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale macie kiciusia :))) Babeczki wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny wyglądają super! Moja Lenka też ściąga czapeczki niestety, uważa to za świetną zabawę, ściąga i ucieka bo wszyscy nagle ją gonią!
    Zazdroszczę Wam trochę tych poranków, w łóżku, razem, z wygłupami... ja wstaję do pracy cichutko żeby nikogo nie zbudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie uszy na 1 zdjeciu !!! przepiekne masz te córcie naprawde :)
    ja juz nie pamietam kiedy piekłam cos .. :( czasu brak przy odryywajacym świat 10-cio miesieczniaku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to łózkowe z kotem wymiata!!! no i czapki mamy takie same dla Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ta czapką to u nas podobnie, jak nie jest wiązana pod bródką to na pewno wcześniej lub nieco później będzie ściągnięta z główki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście zdjęcie łóżkowe najlepsze. ale takie poranki muszą być cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna z Was rodzinka :)
    Dobrze, że trzymacie się ciągle razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tam u Was! A te uszka w kapturku są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd ja znam te czapkowe problemy. U nas musi być wiązana, bo tylko takiej Maja sobie nie ściąga. Jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja zawsze wiązaną kupowałam :) Ale ostatnio córeczka zaprzyjaźniła się z czapeczkami :)

      Usuń
  17. Wygrałaś candy, gratuluję, już wysłałam emaila z prośbą o dane do wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. :-) ja już w tym sezonie kilka czapek kupiłam a Oskarek namiętnie wyrzuca je z wózka nawet nie wiem kiedy:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczne dziewczyny! :) pierwsze zdjęcie rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodkie dzieciaczki i kotek też :)

    OdpowiedzUsuń