niedziela, 28 października 2012

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym, czyli co u nas w ostatnim tygodniu;))

Jak zwykle z rana w łóżeczku Emilki i bez względu na wiek bawią się lalkami;))


No tak różaniec Emilki z komunii i lampion z rekolekcji, gdzie ona to znalazła;)


Wspólne mycie ząbków;)


Kiedy Emilka jest w szkole Natalka rządzi w jej pokoju;)


Uwielbiamy naleśniki z dżemem;)


Ja jej tam nie dałam , to ona sama wchodzi do wózka od lalek i każe się wozić, potem zasypia;)



Natalka idzie pływać;)


Zapraszam na Candy, do wygrania bluzeczka z baskinką

24 komentarze:

  1. Ha, zdjęcie w wózku najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dziewczyny czesto nawzajem woza sie w wozku dla lalek... dziwie sie, ze jeszcze sie nie polamal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi super dobrze mieć starszą siostrę bo i ząbki nauczy myć... moja Emi`a1 nie chce myć a buuu ale walczymy

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe! Moja Lenka tez chętnie siada do wózka dla lalek ale jest mniejszy więc w nim nie zasypia bo niewygodnie.
    Dziewczyny są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalka się przyzwyczaiła do spania w wózku :-) Dobrze że macie taki duży dla lal.
    Fajny tydzień mieliście :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uśmiałam się tym razem z przegląda. Natalka jest obłędna i jaką pomysłowa :) spiąca w lalkowym wóżku najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta siostrzana więź :) I Natalka w lalkowym wózeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Przepraszam, że opóźnioną odpowiedź, ale byłam kilka dni poza zasięgiem ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dziewczynki, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i super dziewczyny!
    Maja też uwielbia siedzieć w wózku dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rozwalił mnie Twój przegląd!!!! co jedno zdjęcie to lepsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne masz córeczki:) Świetny blog, bardzo mi się podoba, mimo, że nie jestem mamą! Zapraszam do mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. słodkie dzieciaczki i jak przytulnie macie dzieki temu hehe ;) rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/29 października 2012 16:11

    pozytywne te Twoje córeczki:)))
    i takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak słodka w tym wózku, kocham u małuch dzieci to potrzebe przebierania się, robią to obłędnie i dotego z wyczuciem ;P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :) Jeszcze tylko przez 2 dni :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia fota wymiata :) super! Śliczne dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne dziewczynki... jaka strojnisia ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz sliczne te dziewczyny. A jaki Emilka ma sliczny pokoik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń