sobota, 27 października 2012

Smoczek Mam baby

Dziś o smoczku firmy MAM baby, który testowaliśmy od 5 miesięcy;)
 
Smoczek który testowała Natalka, jest przeznaczony dla dzieci powyżej 6 miesięcy, ma piękny kolor i ujmujący napis I love dady;) Tatuś może być dumny, kiedy jego pociecha ssie takie cudo, z takim uroczym napisem;)
Jednak Natalka zaakceptowała go bardzo późno, dlatego zwlekałam z opinią, bo trudno było mi nawet zrobić zdjęcie Natalki ze smokiem;)

Muszę go pochwalić za piękny design, kolory, za wzór. Oprócz wyglądu, ma same jak się okazuje pozytywne cechy, dopasowuje się do kształtu szczęki, do buzi dziecka, przyjazny jest dla skóry, jego "języczek" to jedwabisty silikon, niezwykle delikatny i miękki.
Smoczki Mam są zalecane przez lekarzy stomatologów i ortodontów.

Dlaczego Natalka go tak późno polubiła? myślę że przyczyną tego jest oswojenie się do swoich smoczków innej firmy, które ssała od samego początku, kiedy pojawiła się na świecie. Przyzwyczajona do innego kształtu i smaku, z trudnością  zaakceptowała nowy smoczek, ale udało się!
Natalka zanim go zaczęła ssać,  gryzła go, lub wyrzucała na ziemię. Kiedy miała do wyboru smoczki, ten omijała szerokim łukiem. Teraz jest już lepiej i z czasem go polubiła, a poniższe zdjęcie mogłam wykonać;)

Komu go polecam?  wszystkim maluchom, które pojawią się na świecie, aby od początku swojego życia ssały ten oto smok, ja zrobiłam błąd, bo podałam go jej zbyt późno, kiedy była przyzwyczajona do innego kształtu, rodzaju. Nie ma sensu zmieniać dziecku jego upodobań.
 Smoczki MAM są stworzone w różnych wielkościach , a więc w miarę dorastania naszego dziecka, można zapewnić mu komfort ssania;)



Więcej informacji na temat produktów Mam baby tu


11 komentarzy:

  1. u nas nie ma problemu z kształtem smoczka. Emilka "zatrybia" każdy.
    był problem gdy się urodziła, wtedy tylko gumowe preferowała, ale gdy się przyzwyczaiła do smoczków to było jej obojętne jaki jest.
    w kwestii smoczka zastanawiam się, jak często trzeba wymieniać, bo teraz mamy rozmiar od 6-18 m-cy i nie wiem czy nie wypadałoby je po jakimś czasie wymienić an nowe, mniej zużyte...
    fakt, u nas smoczek do spania tylko służy i wieczornego uspokojenia, gdy jest zmęczona, ale mimo wszystko...
    jak myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja małej kupiłam odpowieni do jej miesiąca życia, ale czy warto czyba nie. Ponieważ ma smoczków obecnie chyba z 6 różnych wielkości i ssie wszystkie tak samo;)

      Usuń
    2. gdzieś przeczytałam kiedyś, że smoczki powinno się wymieniać co 3 miesiące

      Usuń
  2. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/27 października 2012 04:49

    My tez go mielismy :) przez pierwsze dwa miesiace,i naprawde do malej buzi Marcysi byl jako jedyny odpowiedni!tez bym go wszedzie polecala,bo warty polecenia jest!
    My juz go nie uzywamy:) bo nie podoba mi sie desing tych smokow...i tylko dlatego:)nie lubie kolorow,napisow,dzieciecych wzorow;)
    ale jesli ktos nie zwraca na to uwagi jak najbardziej jestem na tak:)
    Marcysia w przezroczystym urzeduje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu Maluchowi niestety nie podpasował :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno lepszy smoczek niż kciuk :))
    I łatwiej odzwyczaić :)
    Sama jeszcze nie mam dzidzi, więc nie mam zdania:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten smoczek :))) Taki dziewczyński;) I na pewno pasuje Natalii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, może jest ktoś zainteresowany kupnem jakiejś rzeczy? http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9632077

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie jestem zadowolona z tych smoczków, Ala po tygodniu go przegryzła tak nadryzła a to się nigdy nie zdarzyło w żadnym innym....

    OdpowiedzUsuń