piątek, 19 października 2012

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym.

Przegląd telefonem komórkowym, czyli co u nas słychać w ostatnim tygodniu, jak wygląda nasz dzień i co robią dziewczyny;))

Poznajecie Emilkę?  wystarczy peruka blond, okularki i inna dziewczyna:))


Dziewczyny razem grają w Simsy, Natalka zadowolona, że jest na kolankach siostrzyczki, a Emilka jej ładnie tłumaczy, co tam się dzieje na ekranie, uwierzcie nie zawsze są takie grzeczne  :)


To pewnie znają mamy, których maluszki są na etapie wspinania się wszędzie gdzie się da!
Muszę mieć oczy dookoła głowy!


I znowu Natalka podbiera moją biżuterię, a obok na huśtawce wszystkie piłki Natalka zabrała ze sobą i nikomu nie odda ;))


No i Nasze spacery, codziennie, długo, uwielbiamy to ;))


Przypominam o moim Candy, wszystkich chętnych zapraszam TU





15 komentarzy:

  1. Ależ mała elegantka!! Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo simsy! Uwielbiam :) Fajniusie ma Natalka wdzianko na tym wspinającym się zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest podomka, Natalka w niej lubi chodzić bo jest ciepła i wygodna;)

      Usuń
  3. i Natalka tak grzecznie siedzi w wózku? u nas poza spaniem nie ma szans na spokojny spacer.
    Emilka nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz siedzi w wózku, ale kiedy zaczęła stawiać pierwsze kroki nie chciała siedzieć! chodzenie już nie jest nowością i w wózkku siedzi:)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, Emilka blondynka :))) wygląda jak nie ona!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne masz dziewczyny :)))

    buziakuję

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja tęsknie do simsów... chętnie bym dołączyła do gry :P
    pozdrowienia dla całej trójeczki ślicznych dziewczyn :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuuuu ja banerka jeszcze nie dodałam dziś to nadrobię !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje przeglądy :-) Tyle się uważa dzieje i tak ważne chwile są utrwalone :-) Pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze zdjęcia i dziewczynki :) pozdrowienia dla nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :-)) Natalka z biżuterią niesamowita no i oczywiście Emilka piekna w peruce ;-) Nie poznałam jej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajne dziewczyny, ten pajac w różyczki genialny, bardzo chciałam go mieć ale niestety Matylda za duża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne;-)moj mis też uprawia wspinaczkę kanapową...na mojej nowe kremowej kanapie;-))))))))))
    fajnie u Ciebie...u mnie tez rodzinnie.
    Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń