czwartek, 25 października 2012

Jak one się kochają;))

Moje dziewczyny, lubię je obserwować, fotografować, przyglądać się, słuchać co mają do powiedzenia, Natalka również dużo mówi, ale po swojemu;)
Emilka już dorosła ma swoje sprawy, problemy z którymi się ze mną dzieli, a ja wysłucham, doradzę, podpowiem;)
Natalka natomiast wszystko rozumie co do niej mówię!
Kiedy pytam, gdzie jest spinka, którą przed chwilą odpięła z włosów, bo ją denerwuje i rzuci nią gdzie się da, szuka jej potem, gdy o nią zapytałam.
Mówię podaj mi buciki, bo idziemy na spacerek to zawsze mi je przyniesie, kiedy wołam choć idziemy do Emilki pokoiku się pobawić, aż podskakuje z radości i kiwa głową z aprobatą, bo wie że u siostrzyczki jest najlepiej, najwięcej zabawek i tak kolorowo, a jeszcze lepiej kiedy można jej podokuczać;))
Rozumie, kiedy proszę aby podała mi telefon, lub kiedy pytam czy się chce napić, rozpoznaje dźwięki i nasze głosy;)
To cudowne, kiedy mówi do mnie, głośniej lub ciszej, czasami krzykiem żeby wyrazić swoje niezadowolenia lub radość, wtedy pokazuje swoje piękne ząbki, a oczka się śmieją!

Natomiast Natalka z Emilką najlepiej się dogadują, kochają się bardzo i kłócą również:)
Mimo, różnicy 9 lat bawią się razem.
Emilka jest bardzo opiekuńcza, potrafi się zająć Natalką, kiedy ją o to po proszę, np jej śpiewać kołysankę, naprawdę Natalka słucha tylko jej głosu, ciekawe dlaczego:))






 

26 komentarzy:

  1. Śliczne masz te córeczki, widać, że się kochają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweitnie razem wygladaja... tez lubie patrzec na moje dziewczyny jak sie razem bawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Roksana też jest wpatrzona w starszą siostrę. Coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Twoje dziewczyny, piękne takie. I to fantastyczne, że są w sobie takie zakochane, w przyszłości na pewno będą najlepszymi przyjaciółkami i powierniczkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze dziewczyny! nie mogę się doczekać kiedy nastąpi pełne zrozumienie między mną a moim synem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te Twoje Babiszonki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie slodkie te dziewczynki! na zdjeciu 2 widac super ich oczka oh i ah doslownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. kochane siostrzyczki :)) jak Ci dobrze że masz je dwie :))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to słodkie, ja też kocham obserwować moją małą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :) Między moim mężem, a szwagrem też jest 9 lat różnicy i miło się słucha jak wspomina jak się nim opiekował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj mama będzie odganiać facetów, bo córy śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczynki są cudowne :) widać, że się kochają ;) a jakie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. bo najładniej śpiewa? ;)
    miło popatrzeć na siostry.
    zawsze, gdy je widzę, łza kręci mi się w oku, że nie będzie mi dane już mieć rodzeństwa i nawiązać takiej więzi...

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały widok :) widać, że się kochają :) a dzieci lubią słuchac głosów innych dzieci :) stąd m.in. taki piskliwy dubbing w bajkach dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo między rodzeństwem jest niewidzialna nić .. młodsze rodzeństwo uczy się dużo więcej od siostry czy brata niż od rodzica .. i jest to opinia nie moja, tylko psychologiczna :-) Cudownie wyglądają siostry razem!! Prześliczne obie są! I te oczy takie wielkie niebieskie i takie wielkie brązowe! A mama pewnie pęka w szwach z dumy :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny widok!! Ja niestety nie miałam starszej siostry i bardzo zazdroszczę Natalce że ją ma:) Ale wiem jak to jest mieć młodszą:) I to też jest piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :)
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  18. ach ta siostrzana miłość, jako jedynaczka szczerze zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiscie , co za zbierznosc tematow - u mnie na blogu tez o milosci siostrzanej tylko... dziscia lat pozniej :) Piekne te twoje dziewczynki, a zdjecia znakomicie oddaja natezenie uczuc miedzy nimi!

    OdpowiedzUsuń
  20. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/25 października 2012 14:24

    Witaj Olu!!!:)
    milo ze do mnie zajrzalas!:)
    ale masz piekne cory !!!slicznoty takie ze trzy razy zdjecia ogladalam:)
    obie piekne!
    malusia to pewnie tatusiowa?
    a starsza Twoja? chodzi mi o podobienstwo:)
    a miedzy mna a bratem tez jest 9 lat:)i cholernie mocno go Kocham do dzis jest moim malym braciszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz, tak Emilka jest podobna do mnie Natalka zaś to cały tatuś;)

      Usuń
  21. wspaniałe :D masz cudne córeczki :-))))))

    zawsze chciałam mieć siostrę !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeju nic nowego mi nie przychodzi do głowy tylko ten zachwyt nad dziewczynek urodą. Ale będą mieć adoratorów ;)

    OdpowiedzUsuń