piątek, 12 października 2012

Blogowanie mojej córy :)

Moja Emilka często podgląda mnie w prowadzeniu blogów moich, czyta, lub przegląda jeden i drugi.
No i stało się chce mieć swój własny i dzielić się z innymi tym co lubi, co ją cieszy, jak w szkole, co z jej muzyką, a nawet jej modą, bo dziewczyna ma gust i mimo że to ja jej kupuję ubrania, to często ona je wybiera, a mi doradza co z czym pasuje, ma dziewczyna wyczucie;))
Wolę zapytać ją o zdanie niż Jurka, no bo wiecie jacy są  mężczyźni, mój zawsze z uśmiechem mówi że ładnie mi we wszystkim, a ja chcę wiedzieć w czym lepiej! :))

Jej pomysł oczywiście realizuję, a nich sobie pisze ja jej pomogę, no i powoli tworzymy, ale mój brak czasu, a przede wszystkim brak umiejętności w robieniu ładnego szablonu, czy też banalnego wstawienia zdjęcia i tytułu bloga przesuwa całe przedsięwzięcie na potem.
Jak się uporam z tym wszystkim dam Wam znać!

A taki prawdopodobnie będzie nagłówek;)


I jeszcze parę jej zdjęć, lubi ją obiektyw ;)





28 komentarzy:

  1. foty śliczne :)))

    no to czekam :)
    pozdrawia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, oczywiście czekam na info :)
    Zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córkę masz piękną :-)
    Jak już będziecie miały bloga to podaj adres to popodglądamy sobie :-) Może dowiemy się czegoś ciekawego ;-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł:) ciekawe co za kilkanaście lat wymyśli moja córka:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne :) Córa istna modelka :)
    Myślę, że pamiętnik to fajna sprawa, ale zastanawiam się czy akurat internetowy... myślę bardziej w kategoriach anonimów i ich niewybrednych komentarzy. Chyba, że to Ty będziesz robić selekcję wypowiedzi...
    Niezależnie od decyzji - trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie co wybrałyście na nagłówek!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda, z niecierpliwością czekam na link do bloga Emilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również czekam na link do bloga Emili ;) śliczną masz córkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Córa, tfuuu, obie córy to po Tobie urodę odziedziczyły bez dwóch zdań- piękne, uśmiechnięte i fotogeniczne.

    Zgłaszam się na obserwatora hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna dziewczynka to i obiektyw ją lubi :))
    Niech pisze, ja od dziecka bez pamiętnika się nie ruszałam :)
    Dziewczynki tak lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. $liczne zdjęcia ;)
    To cudowne że macie wspólną pasję !

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę :-) śliczna ta Twoja córcia , urodę to po mamie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczną masz córeczkę - świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. może na początek pomyślałybyście o zamkniętym blogu, żeby Emilka sobie popisała i zobaczyła czy taka forma pisania odpowiada? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo oczywiście będę jej pomagać, podowiadać co wolno czego nie, na co musi zwrócić uwagę, a komentarze pod moją kontrolą, do czasu oczywiście.
      Wszystko w swoim czasie, przecież może się zdarzyć że nie będzie się jej podobać blogowanie;)

      Usuń
  16. prześliczna dziewczynka, jest niesamowicie urodziwa. Myślę, że jak mój Milosz będzie troszkę większy, chętnie zabierze Ją na pyszną czekoladę;) A na bloga Emilki czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mojej córci to był tylko słomiany zapał ;-/ prowadziła bloga przez dwa tygodnie ;-) A wiesz Ola, że bloga na bloggerze z tego co pamiętam można prowadzić po ukończeniu 18 lat? ale są specjalne witryny dla dzieci :-) Amerykańskie są ale czy polskie to ja nie wiem. Piękna córcia :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia i cudna modelka

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ śliczna masz córeczkę. co ja piszę, obie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj chłopcy będą walić kiedyś drzwiami i oknami :) Śliczna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń