wtorek, 16 października 2012

Moja wygrana u Kruszynki! Dodaję - potrzebna krew A- lub 0- !!

Chciałam się Wam pochwalić moją wygrana Candy u Kruszynki to moja pierwsza wygrana;)
To że zostałam ja wylosowana to cud, a cuda widocznie się zdarzają, ja się bardzo z tego cieszę!!
Kruszynko dziękuję bardzo, a książka przyszła z prędkością światła, teraz to muszę znaleźć czas i ją przeczytać;)



A jutro zapraszam Was na moje małe Candy, to nie będzie moja praca, ale mam nadzieję że się Wam spodoba.

PS.
Potrzebna krew A- lub 0- PILNIE!
Więcej TU

10 komentarzy:

  1. Cuda się zdarzają, cieszę się,że książka doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje książki ! I zapraszam do mnie po wyróżnienie : http://mamawdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz powodzenie... Właśnie wpadłam by zaprosić Cię po odbiór wyróżnienia u mnie ;-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ola:) Fajnie coś wygrać, i fajnie jest poczytac nową ksiażkę:)

    OdpowiedzUsuń