niedziela, 23 września 2012

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym, a więc co się działo w ostatnim tygodniu;)
A dziś cały dzień, próby, próby a potem koncert gitarowy Emilki, w następnym poście relacja;)

Emilka z gitarą wędruje do Domu Kultury;)

Mamusiu, idziemy na spacerek? Jak ja lubię spać w swoim wózeczku, na świeżym powietrzu i kiedy mnie tak kołyszesz;)

Zabawy, zabawy ciągle zabawy ;)

Wstęp do pokoju Emilki tylko za pozwoleniem, a kto to schował się w tornistrze?

Przedwstęp przed relacją z koncertu gitarowego Emilki;)

19 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że koncert wyszedł świetnie i zdecydowanie czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilce gratuluję talentu :))
    a Natalika bawi się domkami??? Emilka non stop teraz domkami się bawi :)))

    pozdrawiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. wozki i ich magiczne oddzialywanie na sen :)
    a z zajawki widac ze to byl calkiem powazny i duzy koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niunia jak słodko wygląda w tej czapeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek rewelacja. Nie przypuszczałam, że teraz dbają o takie szczegóły jak słuchawka od prysznica lub (czy ja dobrze widzę?) rolka z papierem? :)))
    Natalka śpi jak mały aniołek :)
    A koncert z pewnością się udał i też czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sprytny kot! ten to chyba wszędzie wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle było przygotowań, więc koncert na pewno się udał.
    Natalka słodko wygląda jak śpi. U nas też najlepszy sen jest właśnie w wózku na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncert wspaniała sprawa i talent Emilki - doskonały ;) Natalka też już coraz większa.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie Dziewczyny to sama radość i duma!

    OdpowiedzUsuń
  10. a u was jakoś zimno, bo Natalka ciągle w ciepłej czapie... koncert musiał się udać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno koncert byl znakomity ;) miala Emilka solówki? ;) czy to jakies wspolne granie?

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieciaczki śpiące z otwartą buzią są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalka jak słodycz- jak się patrzy pięknie :)
    Czekamy na relacje z świetnego (bankowo) koncertu Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak one szybko się zmieniają !! Moje chyba tak szybko nie rośnie : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten tygodniowy przegląd!! a kotek to niezły urwisek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Intensywny tydzień widzę :-)) Piękne dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gitara! Jak ja za nią tęsknię! Grałam, kiedyś, troszkę:) I czekam na relację z koncertu Emilki z niecierpliwością!
    Pozdrawiam!
    Natalka wygląda bosko jak śpi!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię gitarę. Mam nadzieję, że mój synek kiedyś będzie chciał na czymś grać!

    OdpowiedzUsuń