poniedziałek, 17 września 2012

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym

Z pewnych przyczyn technicznych mojej ledwo trzymającej się w normach komórki, wrzucam z opóźnieniem zdjęcia co u nas w ostatnim tygodniu :)

  Natalka zagląda do świnki skarbonki Emilki, która w tym czasie jest w szkole.
   Emilka do tej pory nic nie wie:) Mam nadzieję, ze nie zajrzy do bloga:))

 Kasztany już są! Zbieramy, zachęcamy to fajna zabawa, Natalka się przy tym się cieszy  niesamowicie:)

                   
 Jak co roku 12 września, Emilka zabiera do szkoły cukierki z okazji swoich urodzin:)


 Na talerzu już nie fajnie wygląda, ale to sprawka Natalki, która podjada moje frytki:)


 No i porządki Natalki z widelcami i łyżkami :)


 Emilka ćwiczy na gitarze, za tydzień koncert! Szkoda że taka kiepska jakość zdjęć z mojego rozpadającego się telefonu, kiedyś to nadrobimy:)


22 komentarze:

  1. Fajne, ja też lubiłam kasztany i zawsze nosiłam do szkoły cukierki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jeszcze nie widziałam kasztanów, albo dzieciaki wszystko wybrały :-)

    Wasz tydzień widać źe udany :-D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :-))) zuch dziewczyny :))) buziaki Wam przesyłamy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie te Twoje telefoniczne foty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliśka bawi się autkami Kuby,gdy ten jest w szkole:) My też musimy wybrać się po kasztany

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki więc i tydzień chyba był udany:) a te porządki w szafkach, nie tylko ze sztućcami, to ja też mam. tzn Ania robi codziennie, więc mam taki "porządek", że nic znaleźć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Porządki w szufladach pierwsza klasa. Jestem ciekawa koncertu. Trzymam kciuki za młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam zbierać kasztany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a cukierki jak z dawnych czasów, nie wiedziałam, że można jeszcze takie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kasztany... kasztany i mamy już prawie jesień:/

    OdpowiedzUsuń
  12. również lubię twoje telefoniczne zestawienie tygodnia. zawsze czekam na nie z utęsknieniem...w tym tygodniu moim ulubieńcem są...cukiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja szuflada ze sztućcami tez ulubiona:)Ola, czy Ty masz kuchnię BRW? Sentima? 4 pory roku?

    OdpowiedzUsuń
  14. lubi Natalka frytki? ba, kto by nie lubił. głupie pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam zbierać kasztany. I żołędzie :)
    Chyba trzeba się będzie wybrać na spacer do parku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My też lubimy zbierać kasztany, a Kuba już pyta kiedy w końcu będzie miał urodziny, żeby zabrać cukierki do przedszkola (urodził się w styczniu);)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do pokazania emocji dnia codziennego nie potrzebna jest dobra jakość :-)) śliczna codzienność na prawdę :-)

    OdpowiedzUsuń