sobota, 15 września 2012

Testujemy gryzak Twister.


Dzięki uprzejmości firmy MAM baby, Natalka testowała i nadal to robi gryzak/zabawkę Twister.
Gdyby Natalka mogła mówić zapewne powiedziałaby, że gryzak ma śliczne intensywne kolory, bo ogląda go ze wszystkich stron i myślę sobie, że jej się wizualnie podoba :)
Oprócz tego lubi go gryźć, szarpać i wyżywać się na nim. Uważam że gryzak przynosi ulgę nabrzmiałym dziąsłom.
Gryzak posiada 7 różnych powierzchnie do gryzienia ( zobaczcie na zdjęcie), wszystkie elementy/kółeczka obracają się, co zawsze ciekawi moją Natkę, ponieważ musi pomyśleć jak obrócić grzechotkę, a za każdym razem wybiera sobie inną powierzchnię do gryzienia.
Grzechotka ma 3 różne twardości, miękkie i bardziej twarde, można ją schłodzić w lodówce co również jest atrakcją dla Natalki, bo kiedy wkłada do buzi zimny gryzak, uśmiecha się, podoba się jej również że zabawka grzechocze:)
Najważniejsze,  że wykonany jest z dobrego, wytrwałego materiału i bezpiecznego dla dziecka.




13 komentarzy:

  1. oj pewnie nam się niedługo taki przyda. a ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałyśmy go do testowanie, ale koszt możesz sprawdzić w sklepie, dołączyłam link:)

      Usuń
    2. 34,99 trochę drogo, jak na gryzak.

      Usuń
  2. widzę, że najbardziej przypasował Natalce zielony fragment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gryzak, ale faktycznie 35 zł to chyba trochę drogo ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty firmy MAM :) Z chęcią nabędę taki gryzak jak mały podrośnie, bo na chwilę obecną to mogłabym tylko dla psiaka zakupić..z pewnością by się ucieszyła móc pogryzać takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gryzak jak to gryzak... ale jakie piękne oczy ma córeczka twoja... och cudo!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecię bardzo lubi gryzaki MAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja Emila nie gryzła gryzaków bo niejadek i nic do buzi nie brała z wyjątkiem smoka :))))

    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  8. to przyjemnego testowania !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wielki ten gryzak :)) Natka jest przeslodka:)

    OdpowiedzUsuń