środa, 5 września 2012

To i ja się pochwalę. One stroke.


Będąc  w ciąży z Natalką, zrobiłam kurs stylizacji paznokci, tam nauczyłam się metodu one stroke -  polega na tym, że jednym pociągnieciem pędzla i jego odpowiednim położeniem możemy stworzyć piękne barwne motywy. Potrzebne są  farby akrylowe i odpowiedni pędzel ze ściętym na ukos włosiem. 
Podpierając się tym co w necie,  krok po kroku próbowałam tej techniki i nie sądziłam że to takie trudne.
Tak mnie to pochłonęło do reszty, że malowałam kiedy tylko znalazłam czas.
Pokażę Wam czego się nauczyłam -  można zostać  prawdziwym malarzem:))
Szkoda że brakuje mi czasu, aby dalej tworzyć te cuda:))

Koszyczek w stanie surowym


A to moje próby:)






Doniczki :)) Dodam że na koniec spryskuję dzieło specjalnym lakierem, który chroni farbę:)


Stoją w ogrodzie :)








Może czas pomyślec o moim Candy :)

30 komentarzy:

  1. Olu, coś mi się wierzyć nie chce, że wystarczy pędzel skośny i farby ;-) a zdolności??? przecież te twoje słoneczniki to prawie Vangogowskie ;-) Prześliczne wszystko :-))) Jak zrobisz candy to będę pierwsza w kolejce :-)) a begonie w doniczce to moje ulubione kwiaty! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja pędzli mam sporo, ale wyobraźni, żeby takie słoneczniki stworzyć chyba nie posiadam :)

      Usuń
  2. Dokładnie. Zgadzam się z koleżanką. Zdolności masz nie z tej ziemi. Ja nawet listka nie umiem namalować:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! nie wierzę, że tylko jedno pociągnięcie pędzla. w zyciu bym czegoś takiego nie namalowała. cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no, jaka zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW! Nie widziałam czegoś takiego! Cudne są te doniczki! W ogrodzie! Przepiękne!! Niesamowite! Na prawdę jesteś malarzem!
    Już czekam na Candy! Będzie moje pierwsze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest fenomenalnie piękne ;) Czas na Candy , oczywiście, że tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. przepieknie, masz prawdziwy talent, zgadzam się z kruszynka czas na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko jakie piękne ... zdolna bestja jesteś :)))) powiedz mi co to za lakier uzywasz bo ja te moje tace próbowałam właśnie lakierować ale nie zbyt to wygląda ... akrylem też nie zawsze wychodzi ... masz jakiś złoty środek????

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo za twoim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Poza farbą i pędzlem talent musi być ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże! TOŻ TO CUDA! A właściwie nie, bo to tylko, a może AŻ TWÓJ OGROMNY TALENT! Pięknie :D

    Kochana jak będziesz ewentualnie kiedyś organizować konkurs to dorzuć do paczki taką doniczkę, czy coś :) Nie zapomnij! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Malunki są rewelacyjne!!!! I to po kursach internetowych?
    Talent musisz mieć, więc do dzieła i obrazy malować :-)

    Pozdrawiam i czekam na candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są Twoje prace, powiedziałabym, że wręcz bajkowe :) Ja właśnie jestem na zwolnieniu lekarskim.... Zostało trochę ponad 20 tygodni do rozwiązania - może zdążę się nauczyć tak malować??? Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są Twoje dzieła!!! Rewelacja :)
    Kochana masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, nie chcesz wiedzieć jak wyglądałyby moje jednokrotne pociągnięcia pędzlem bez braku zdolności malarskich... takie jak Ty !!!
    świetne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Ja malować potrafię tylko krzywe kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no jak dla mnie to jest po prostu....słó brak, żeby opisać takie piękno i talent:) candy jak najbardziej....cekawe co wymyślsz?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękności robisz!! :) WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem :o, to jest naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne. Masz talent kochana.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawdziwe cuda, czekam na candy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie te rzeczy pomalowałaś, nie wiem czy miałabym cierpliwość, no podziwiam Cię naprawdę. Ola jaki Ty jesteś znak zodiaku?Ja Waga. Tak pytam z powodu tego zbiegu...okoliczności sypialniowych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Próby! Dziewczyno to jest piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeńka zrobiłaś Olu. Jestem pod wrażeniem. Zdolna jesteś... nie ma co!!!!

    OdpowiedzUsuń