sobota, 29 września 2012

Koncert na 60 gitar, 23.09.2012r.

 23 września 2012 roku, Niedziela, godzina 19.00,  Etno Chata Topolej Goleszów - koncert na 60 gitar, a w nim moja Emila gra pierwszą gitarę;)
 Ale jestem z niej dumna!
Nauczyciel Mariusz Śniegulski  więcej informacji o nim tu  , z wielką pasją prowadzi zajęcia gitarowe, moja Emilka zaczynała 3 lata temu od nauki śpiewu, teraz drugi rok uczy się gry na gitarze. Kiedyś Wam pisałam, że Emilka chce zostać gwiazdą rocka, więc spełnia swoje marzenia:))

Zajęcia przez niego prowadzone są w różnych domach kultury w powiecie cieszyńskim, dlatego w dniu koncertu od godziny 14.00 rozpoczęły się próby zgrania wszystkich 60 gitar, a przedział wiekowy tak na moje oko to od 9 do 25 lat.
Atmosfera gorąca przed samą 19-stą, mnóstwo ludzi, portal powiatu cieszyńskiego www.oxl.pl,  tv Katowice, ale prawdę mówiąc nawet ich nie zauważyłam. Praktycznie na nikogo nie patrzyłam, tylko na Emilkę i słuchałam, a pięknie grali!





Pan w tych bujnych rudych włosach jest nauczycielem Emilki, kiedy go zobaczyła pierwszy raz była przerażona, teraz go uwielbia;)



Jakość niestety nie najlepsza, cały koncert odbył się w przyciemnionej sali, a przede mną ustwili ławkę, gdzie usiadł chyba najbardziej dorodny mężczyzna tego wieczoru i wszystko mi zasłaniał, dobrze że nie Emilkę ;)
Emilka jest ubrana w koszulę w zieloną krateczkę;)



 
Próby Emilki w domu przed koncertem;)
 


20 komentarzy:

  1. super koncert, gratuluję tak uzdolnionej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna i zdolna - wystrzałowe połączenie :) Gratuluję Tobie i Emilce!! I panu od nauki też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) brawo dla Emilki :))) zdolna dziewczyna :)))
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super koncert! Emilka niech dużo ćwiczy bo marzenia się spełniają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam etap grania na gitarze. A obecnie całkiem nowa leży w szafie i czeka aż chłopaki podrosną. Przy nich nie da się pograć, prędzej by popsuli ;)
    Też grałam w zespole, to bardzo fajny etap w życiu.
    Twoja córcia wyróżnia się urodą :) Piękna :)
    Ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. bomba! ale zdolna dziewczyna, jestem pod wrażeniem :) dzieci dały radę, pięknie to brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ależ fajnie te dzieciaczki wyglądają :)
    I jak przyjemnie się słucha :)
    Gratulacje dla Emilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Śliczna jest ta Twoja córcia! Ale wiadomo po kim odziedziczyła urodę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. super :-)))) gratuluję zdolnej córci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju! Super to wyszło!! 60 gitar! To było super!
    Emilka gratulacje!! Piękna dziewczya! I podoba mi się jej wzrok jak patrzy na nuty (nie wiem czy gra z nut czy z tabulatury), wygląda jak prawdziwa artystka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze na filmach jest! Grali świetnie :-)
    Gratuluje takiej zdolnej Córci i życzę powodzenia w osiągnięciu celu :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolną masz córkę! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Olu:) Niesamowita to satysfakcja dla Mamy, oglądać występ swojego dziecka. Ja dopiero niedawno przestałam ryczeć na przedszkolnych występach, choć w Dzień Matki poszła łezka przy piosence "Kocham Cię Kocham Mamo, wiem że Ty czujesz to samo"-a mój ryczący Ma patrzył na mnie. Ryczący bo każde dziecko chciało być najgłośniejsze:) Współczuję nerwów z powodu rączki Natalki, ja miałam tylko jedno takie zdarzenie i mam nadzieję że nie będzie ich więcej. Ma rosła kuleczka na ramionku, rosła i rosła i okazało się ze to kaszak-był duży i nawet mówiono o wycięciu. Ale jakoś się otworzył więc pojechalismy pokazać, chirug kazał Pani w zabiegowym obejrzeć a ona po prostu na żywca mu to rozcięła nożyczkami i dłubała tam. Czymś psiknęła wcześniej ale nie było to widać skuteczne. Ma ryczał jakby mu wyrywali paznokcie , ja płakałam przy jego buzi i uspokajałam i myślałam ze ja zabiję po prostu.Nawet nie uprzedziła ze cos takiego będzie robić. Więc współczuję Ci bo to straszne przeżycie.Za to Emilka zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!Emilka jest przykładem tego ze marzenia się spełniają. Zachęcam wszystkich do tego, spełniajcie swoje marzenia bo warto!!Ja również spełniam powoli swoje ,blog jest tego dowodem! zapraszam serdecznie.

    http://dzieciecysen.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń