poniedziałek, 1 października 2012

Tygodniowy przegląd telefonem komórkowym;)

Spóżniony tygodniowy przegląd telefonem  komórkowym, ale u mnie wszystko ostatnio z opóźnieniem!
Nie mogę wyjść na prostą, nie mówię tylko o pisaniu postów, ale też o życiu:)
Brak czasu na przyjemności, a pisanie bloga to dla przyjemność, niestety zostaje mi noc:)
PS. Zdjęcia lepszej jakości, czasami pożyczałam od Emilki;)

Poranki, uwielbiam je;)

Mała strojnisia;)

Z siostrzyczką :)

Spacerek;)


Zabawy z łyżką i z tygryskiem;)

25 komentarzy:

  1. zdjęcie nr 1 najfajniejsze ;-)) siostra siedzi na siostrze ;-)) Bosko mieć dwie córki no nie?? :-) a ja mam o jeszcze jedno szczęście więcej :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie pierwsze zdjęcia.
    chciałabym widzieć minę Emilki, gdy Natalka na nią usiadła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje córki kiedyś jak tu zajrzą będą miały super pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne masz córeczki i nie ma słodszego widoku od bosych szłapek o poranku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobne zdjecie jak nr 1 widzialam w necie, opis - fajnie miec oparcie w rodzenstwie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam nasze poranki, kiedy bierzemy Majkę do siebie do łózka i leżymy sobie w trójkę, najlepsza pora dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki jak zawsze boskie :) Poranne zdjęcia wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. poranne zdjęcia i perły...the best!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochane dziewczyny :))

    bardzo lubię Twój tygodniowy przegląd :))

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane ślicznotki :)

    Otagowałam- http://ewelina-szlabs.blogspot.com/2012/10/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudaczna pidżamka :))))))))
    I te kurki...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjecia maja w sobie tyle ciepla, milosci, bezbronnosci! O tak, z tym czasem to cie rozumiem, ja tez najczesciej kradne nocne godziny na pisanie nowych postow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post!! So Sweet!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie Maluszki ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne masz te dziewczyny, stroić się już lubi najmłodsza hehe ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudne Dzieciaczki:)
    pozdrawiam serdecznie!
    zapraszam do siebie, a tymczasem pozwalam sobie dodać do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń