niedziela, 26 sierpnia 2012

Przegląd tygodniowy telefonem komórkowym :)

 
Tak jak obiecałam w każdą sobotę lub niedzielę, wrzucam fotki z telefonu komórkowego z ostatniego tygodnia.
A oto co u nas :)

Nowy tornister czeka na Emilkę i zacznie się 4 klasa, oraz  kochane gitary Emilki, mniejsza, no a teraz już większa, Emilka rośnie jak na drożdżach :)


Zabawy z kotkiem najlepsze :)


Zabawa klockami i jak fajnie różowo jest w pokoju starszej siostrzyczki :)


Natusia kierowcą wózka i teraz ona jest mamusią misia :)



Na zdjęciach widać jak dziewczyny się zmieniają :)


Oczywiście spacerek i tym razem mam niebieskie paznokcie:)



Zobaczcie jak u mnie pięknie :)


9 komentarzy:

  1. Natalka ma fajną sukienkę w grochy. gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupiłam w H&M, mam do niej równie uroczy kapelusik i buciki :)

      Usuń
  2. Śliczne te zdjęcia, szczególnie te z widokami Waszego rejonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze , nie wiem która ładniejsza - Ty czy Twoja córa !!! Cudne oczęta : )

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjęcia:) miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nasz kiciuś to już staruszek i nie chce bawić się z Oliśką...

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia cudne tylko kolor czcionki troszke za jasny ledwo widać tekst ;p jest szansa na małą zmianę ?
    Zdjęcia cudowne, widzę, że przygotowania do szkoły idą pełną parą ?pozdr.

    OdpowiedzUsuń