sobota, 25 sierpnia 2012

MAM pierwszą szczoteczkę do zębów :)


Czas na recenzję następnego produktu jaki otrzymała moja Natalka do testowania od firmy MAM Baby  Tym razem jest to szczoteczka do zębów MAM First Brush.
Szczoteczka oprócz ładnego wyglądu, pięknych intensywnych kolorów jest również niezwykle wygodna w użyciu. Natalka z łatwością ją trzyma w rączkach i lubi ją dawać do buzi, tak jakby wiedziała do czego służy :) Oczywiście bawi się nią i gryzie, ale kiedy ja pomagam jej masować dziąsełka i szczotkować ząbki, a ma ich coraz więcej, jest zadowolona! Sama podaje mi szczoteczkę, otwiera buzię i czeka na szczotkowanie, myślę że daję jej to również ulgę na bolące ząbkowanie.
 

Szczoteczka jest doskonale wyprofilowana, ma delikatne i miękkie w dotyku włosie, tak aby nie podrażnić dziąsełek naszej pociechy, główka jest zaokrąglona i łatwo można ją dopasować do drobnej buzi dziecka.
Natalka ma swoją pierwszą szczoteczkę do zębów, z której jest  naprawdę zadowolona, ja również bo pomaga mi z łatwością dostać się do jej ząbków i wydostać to co nie powinno być na ząbkach.
Myślałam że posiadanie szczoteczki dla rocznego dziecka to za wcześnie, myliłam się, szczoteczka jest  idealnym rozwiązniem dla każdej mamy i dziecka, polecam :)


5 komentarzy:

  1. Super taka szczoteczka. Ważne, że Natalka zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny prezencik :)
    Faktycznie śliczna ta szczoteczka :)
    Właśnie, ważne, że Natalka zadowolona.

    Ewelino- alarm! Myśl o szczoteczce dla Alanka! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Wam fajnie moja Emilka nie bardzo lubi szczotkować ząbki... mam nadzieję że to się zmieni ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też miałyśmy szczoteczkę. Bardzo fajna, niestety już się zużyła.

    OdpowiedzUsuń