sobota, 18 sierpnia 2012

Przegląd tygodniowy telefonem i 11 pytań i odpowiedzi

Od dziś wprowadzam do mojego bloga przegląd tygodniowy zarejestrowany telefonem komórkowym, pomysł nie jest mój spodobał mi się u  Hafiji  za  której zgodą również ja co sobotę, lub niedzielę chcę go wdrożyć w życie. Pokażę Wam migawki fotek, czasami niewyraźnych, bo dobrego aparatu w telefonie to ja nie mam, ale z życia wzięte i prawdziwe co u nas w ostatnim tygodniu się działo :)

Spacerek i nasza stała trasa:)

Majtusie Natusi i kwiatuszek na paznokciu, moje dzieło :)


W drodze do restauracji i minka Natusi, co ja będę jeść ?


W deszczowy dzień  ulubione lody też dobrze smakują :)

Zabawa w piasku i zbieranie malinek w ogródku:)

A teraz zabawa 11 pytań, może raczej 22 pytania, bo zostałam zaproszona do owej zabawy przez przemiłe kobietki, których blogi lubię czytać kruszynka i herbata

Zasady:
Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie. Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, później otagować kolejne 11 osób i zadać im 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie taguj osoby, która Ciebie otagowała

Pytania Kruszynki :)

1. Wolisz morze, czy góry? GÓRY, DLATEGO ŻE MIESZKAM W GÓRACH
2. Preferujesz dobry film, czy ciekawą książkę? PEWNIE ŻE LEPSZA JEST KSIĄŻKA, ALE DOBRY FILM TEŻ LUBIE
3. Pies, czy kot? KOT, BO MAM JEDNEGO W  DOMU
4. Deser lodowy, czy z bitą śmietaną? LODY Z BITĄ ŚMIETANĄ, UWIELBIAM
5. Wakacje pociągiem, czy samochodem? SAMOCHODEM, MOŻNA WIĘCEJ ZOBACZYĆ
6. Zagraniczne wojaże, czy polskie podróże? ZAGRANICZNE I POLSKIE, JA POPROSTU KOCHAM PODRÓŻE
7. Dlaczego założyłaś bloga? CHCIAŁAM PISAĆ DLA SIEBIE I DLA INNYCH, TO MOJ PAMIĘTNIK
8. Komputer stacjonarny, czy laptop? LAPTOP
9. Rozmowa telefoniczna, czy SMS? ROZMOWA, NIE LUBIĘ PISAĆ SMS
10. Mieszkanie na wsi, czy w mieście? W MIEŚCIE, ALE MAŁYM, CHOĆ CZASAMI MAM OCHOTĘ NA COŚ WIELKIEGO
11. Praca w korporacji, czy w sieciówce CHYBA W KORPORACJI?

Pytania herbaty :)
  1. Jaki film ostatnio oglądałaś, który mogłabyś polecić? PRZYKRO MI NIC CIEKAWEGO DAWNO NIE OGLĄDAŁAM
  2. Gdyby Twój mąż/ partner/ przyniósł Ci śniadanie do łóżka, to co by się znalazło w menu? JAJKA OBOJE JE UWIELBIAMY W KAŻDEJ POSTACI
  3. Co ostatnio zrobiłaś dla siebie? POMALOWAŁAM PAZNOKCIE
  4. W byciu mamą najlepsze jest...? JAK DZIECI MNIE POTRZEBUJĄ, KOCHAM KIEDY PRZYJDĄ DO MNIE I SIĘ PRZYTULĄ
  5. Co wolisz: wakacje na Hawajach, czy w Sopocie? W SOPOCIE JUŻ BYŁAM, NA HAWAJE SIĘ WYBIERAM MAM TAM WUJKA :)
  6. Kolor, który lubię to...? CZARNY
  7. Wg Ciebie idealna mama...? TO MAMA CIERPLIWA, JA NIESTETY NIE JESTEM
  8. Jaki/ -e kwiaty lubisz najbardziej? TULIPANY
  9. Gustujesz w brunetach, rudzielcach czy blondynach? W BLONDYNACH
  10. Kiedy będziesz na emeryturze, to...? BĘDĘ PODRÓŻOWAĆ JAK BĘDZIE MNIE STAĆ I JAK ZDROWIE POZWOLI
  11. Ulubiony kosmetyk? SZMINKA LUB BŁYSZCZYK
Dziewczyny, powinam teraz ja zadać 11 pytań i nominować 11 blogów, ale już nie mam komu:)
Widzę że w większości już brała udział w tej lub podobnej zabawie :)

Pozdrawiam wszystkich czytających i podglądających :)

10 komentarzy:

  1. Wspaniały przegląd i fotki :)
    Ah ciekawe, czy ja się dorobię córeczki, choć mój Synuś jest najukochańszy i najwspanialszy na świecie i nigdy bym Go na córę nie wymieniła, ale rozklejam się, gdy mam coś kupić dla przyszłej córeczki mojej przyjaciółki- uwielbiamy różowy (z przyjaciółką, bo córeczka w listopadzie przyjdzie na świat) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. soooo adorable! Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotorelacja!!! ja tez muszę odpowiedzieć na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przegląd tygodnia bardzo fajny :))) takie spontaniczne foty są najlepsze :))))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. photos are so cute!
    wanna follow each other?
    yes no?
    uuum..cheers!
    http://fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tydzień mieliście. a lody wyglądają pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja Oliśka też ma takie gatki,kupiłam je jak jeszcze byłam w ciąży ,bo były takie słodkie ,że nie mogłam się im oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zdjęcia śliczne - fajny pomysł na takie zestawienie tygodnia.
    Zbieranie malinek- cudo- widzę, że zbiory bardzo udane ;p
    buziak dla małej kopaczki

    OdpowiedzUsuń