poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Leśny park niespodzianek

Od paru dni jest u nas przyjaciółka mojej starszej córki Emilki, która mieszka dość daleko i niestety rzadko się widują, a znają od 9 lat czyli od urodzenia :)
Jej mama zaś jest moją dobrą koleżanką:)
Naprawdę jestem pełna podziwu jak potrafią się ładnie ze sobą bawić, najlepiej czują się we własnym towarzystwie i szanują siebie nawzajem.
Emilka mimo posiadania wielu koleżanek , nie czuje się tak dobrze jak przy Olusi.
 W domu jest teraz trójka dzieci, Jurek jak na złość ma maraton w pracy, codziennie 12 godzin, a nie jak zawsze co drugi dzień,  zostałam z babami sama i duży ukłon dla matek z trójką dzieci :)
Dlatego przez ostatnie dni, staram się organizować jakoś czas dziewczynkom i tak wczoraj zwiedziliśmy leśny park niespodzianek w Ustroniu na południu Polski, wśród sarenek, drapieżnych ptaków czy szop praczy. Polecam, jak tylko będziecie w okolicy ten park dla dzieci jest świetną atrakcją!
Mała fotorelacja jeszcze z Jurkiem, ja jako kierowca wózka dziecięcego i fotograf, jestem tylko na jednym zdjęciu :)








13 komentarzy:

  1. Ja też tam chcę ;) Super wypad.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tam super. szkoda, że tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna wycieczka, całkiem niedawno byliśmy na podobnej, tyle, że w zupełnie innej okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wycieczka :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten park!! Dzieci wyglądają na zadowolone z wycieczki, więc to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczynki wyglądają na szczęśliwe:) Pewnie nie potrzebne im dodatkowe atrakcje bo jak piszesz świetnie czuja się we własnym towarzystwie i dobrze się bawią, a to już wiele dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne miejsce. jak będziemy nie daleko, to odwiedzimy ten lesny park:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała jest taka dziewczęca przyjaźń...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym ciekawym miejscu, musze sobie zapisać na mapie miejsc wartych zwiedzenia z młodym :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna wycieczka! A taka przyjaźń może przetrwać wiele i długo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sposób na nudę, a gdzie można zobaczyć takie śliczne sarenki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bardzo podoba mi się atmosfera na twoim blogu :-) Córeczki przecudowne!! :-)

    OdpowiedzUsuń