poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Miseczkę i łyżeczkę MAM

Zestaw do karmienia MAM Feeding Set, dokładnie miseczka i łyżeczka, który otrzymałam od firmy MAM idealnie przydał się w Naszej ostatniej podróży w domku na kółkach, przydaje się również na Nasze wycieczkie rowerowe, wyjazdy do babci, ale również poprostu w domku.
Informacje na temat produktów MAM znajdziecie TU



Miseczka Feeding bowl posiada dwie komory, jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, kiedy chcemy odzielić np deserek od owoców, rosołek od drugiego dania itp.
Miseczka zamyka się szczelnie, co ułatwia mi przechowanie nieskończonego posiłku, czy schowanie chrupek. Jest lekka, posiada uchwyt który ułatwia trzymanie miseczki, wówczas druga ręka jest wolna, prosto się ją czyści. Ma piękny kolor, śliczny design. Zresztą w innych kolorach, np dla chłopców również są dostępne.


Łyżeczka Soft Spoon praktyczna, giętka, wykonana z miękkiego plastiku, świetnie wyprofilowana.
Najważniejsze jest dla mnie, że posiada czujnik ciepła, kiedy potrawa jest zbyt gorąca, łyżeczka zmienia kolor z intensywnego granatu, na jasny wyblakły kolor. Natalka zaś, z moich obserwacji lubi z niej jeść posiłki, bo jest lekka, płytka, jedzenie nie zostaje na dnie. Oczywiście kolory i wygląd również mnie zachwyciły.

Poniżej zanużyłam łyżeczkę w gorącej wodzie, kolor pod wpływem ciepła się zmienia.





9 komentarzy:

  1. a co takiego pysznego Natalka je w tej miseczce? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta miseczka ciekawe czy są takie co trzymają ciepło.... takie niby termos ...
    pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. O to muszę sobie koniecznie taką zakupić bo właśnie jesteśmy na etapie poszukiwania pierwszej miseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te miseczki i łyżeczki dla Maluchów ;) Zapraszam do mnie na konkurs - Wakacyjnie z dzieckiem, bo widze, że gdzieś wyjeżdżaliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Olu za pomoc w znalezieniu pierwszej miseczki dla Miłoszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna miseczka, moja jest bardziej płaska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MAM i ja ! Polecam. Rzeczywiście zestaw bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam miseczki które można zamknąć !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też jestem szczęśliwą posiadaczką tej miseczki :) jesteśmy bardzo z niej zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń