piątek, 3 sierpnia 2012

Wspomnienia z wakacji ciąg dalszy

Dziś Litwa, Łotwa i Estonia.

Wilno zwiedzaliśmy w deszczu i było zimno. Natalka marudziła i nie chciała siedzieć w wózku, ale fotki  są, może nie takie jakich oczekiwałam, ale dobre i te. W domu na ścianach wiszą zdjęcia z naszych podróży, znajdzie  się tam również Wilno i Talin.
Było wesoło i trochę  nerwowo  bo Wilno jest ogromne , a w drodze powrotnej zabłądziliśmy i szukaliśmy samochodu ponad godzinę.
 Wilno posiada najwiekszą starówkę w Europie, jak dla mnie za dużą,  miałam uczucie  że nie potrafię  się w nim odnaleźć.
Ale wrażenie robi i bardzo się cieszę że tutaj byłam.

Zdjęcia Wam wszystko pokażą;-)



Katedra św. Stanisława jest najokazalszym kościołem w Wilnie


Rzeźba " Święto trzech muz", kościoły i szerokie ulice,   są charakterystyczne dla tego miasta.



Ostra Brama jest jedną z bram miejskich Wilna. Od strony wewnętrznej bramy jest kaplica z cudownym obrazem Matki Boskiej Ostrobramskiej



Tallinn, stolica Estonii,  piękne miasto skandynawskie które Nas zachwyciło, oglądaliśmy je w słońcu i w spokoju, Natusia smacznie spała w wózeczku;-)
To jedno z najpiękniejszych miejsc jakie widziałam, które kusi urokliwymi zakamarkami, uliczkami, sklepami
Ratusz stolicy Estonii, śliczny rynek, wiele straganów, restauracji i mnóstwo obcokrajowców z całego świata.



Liczne restauracje, bary  kolorowe i wąskie uliczki



Widok ze wgórza zamkowego wieże, wieżyczki, dachy urokliwego miasta Talin.



Natusia obudziła się na koniec spaceru po strówce, zdziwiona co się dzieje;-)


Łotwa i morze bałtyckie, było wietrznie i zimno, brrrr, ale jakże wesoło i miło!




Tutaj już odpoczywamy w Kątach Rybackich, przy pięknej pogodzie, dziewczyny szczęśliwe, zresztą sami zobaczcie;-)


16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia śpiąca Natusia prze słodka ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne zdjęcia. Nawet nie miałam pojęcia, ze Litwa jest tak piekna. Trzeba sie tam wybrać koniecznie jak mały dorośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, pięknie, pęknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to w ogóle te wszystkie wschodnio-słowiańskie miasta uwielbiam ;) Ja mam w zamiarach Rosję odwiedzić za x lat ;D Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia. mieliście rewelacyjne wakacje! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdjęcia, te ostatnie z Dziewczynkami the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna wyprawa:) ostatnie zdjęcia rzeczywiście najlepsze! Zwłaszcza to z gołą pupką:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudne, zdecydowanie zazdroszczę wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki i jak zawsze cudowne dziewczyny, te duże i małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ostatnie zdjęcie z gołym tyłeczkiem jest prześwietne :)http://mama-laurki-testuje.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam na Sylwestrze w Wilnie. Bardzo mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!gratuluję córeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj w radiu mówili, żeby rodzice nie umieszczali nagich zdjec swoich dzieci w internecie, bo są one wykorzystywane przez pedofili do wiadomych celów. Lepiej takie zdjcia zachować w prywatnym archiwum, niech nie będą pożywką dla tych zwyrodnialcow. Takie czasy niestety.

    OdpowiedzUsuń