środa, 22 sierpnia 2012

Emilka gwiazdą rocka :)

Emilka moja starsza córeczka, śliczna i mądra, zdolna i spokojna, trochę nieśmiała, ale uśmiechnięta dziewczynka, która w przyszłości chce zostać gwiazdą rocka :) Uwielbia śpiewać, zresztą uczyła się śpiewu, a teraz od roku uczy się gry na gitarze, śpiewa również w chórku  szkolnym, no i oczywiście w domu!
Zawsze ją popieram i mobilizuję żeby spełniała swoje marzenia, nawet takie które mogą się wydawać mało realne dla rodziców oczywiście :)
Emilka 12 września ma urodzinki, 10 lat kończy moja kochana córeczka, a tak niedawno była małym dzidziusiem jak jej młodsza siostrzyczka.
 
10 lat minęło jak z bicza, a tak wiele się zmieniło w moim i jej życiu, rozwód z jej tatusiem, nowe miejsce zamieszkania daleko od domu, nowy mężczyzna w moim i jej życiu, którego kocha równie mocno jak swojego tatusia, moje poronienia, a w końcu choroba, Natalka druga córeczka doczekana, zmiany z pracą...i  jeszcze 10 lat więcej w mojej metryce!
 
Kocham patrzeć na moje córy, tęsknić za nimi, przytulać je, pocieszać je i pomyśleć że mnie słuchają, że moje zdanie jest ważne, najważniejsze, że mogę zaradzić w kłopotach Emilki, czy kłopotkach Natalki. Jestem szczęśliwa że są ;)








 



16 komentarzy:

  1. Trzeba pomagać w realizacji marzeń ;) Śliczne są !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest Emilka, bardzo bardzo ładne rysy twarzy.
    będzie prawdziwą łamaczką męskich serc w wersji rock.

    OdpowiedzUsuń
  3. modelki, pozują fachowo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. mój syn 10-te urodziny obchodził w lipcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że masz syna 10 letniego :)

      Usuń
  5. wow, super:) warto mieć marzenia i swoje małe cele:)a rock jest super. śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna dziewczyna - obie śliczne i dobrze że mama dopinguje w realizacji marzeń :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci Oluś, że w chwilach zwątpienia w sens życia myślę o Alanku i jak z bicza żyć się chce. Dla mnie to najpiękniejsze i najukochańsze dzieciątko na świecie, ale każda mama kocha tego swojego maluszka całym sercem. Nie wierzyłam, że będę kochać kogoś bardziej (choć odrobinkę) niż męża. A jednak :) Jestem prze-szczęśliwa, że mam moich chłopców <3.

    Nie mało w życiu przeszłaś, a córeczki dają Ci taką siłę, że motywujesz Nas- resztę mam do tego, żeby czerpać radość z życia!

    Jesteś piękna, zadbana, tak samo jak Twoje córeczki i nie chodzi tu tylko o wygląd zewnętrzny, bo każdy jest inny i każdy może sobie pozwolić na coś innego. Chodzi o Wasze wnętrza i rodzinny obrazek :) Jesteście wspaniałe :))) :***

    PS Emilka- prawdopodobnie takie nosiłaby imię córcia, a Twoja Emilka to śliczna dziewczyna i zdecydowanie niech goni za marzeniami! Warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa, wiele dla mnie znaczą.
      Miłość do dzieci jest dla mnie najważniejsza, ona zawsze zostanie, przetrwa wszystko, nie przeminie.

      Usuń
  8. piękna Dziewczyna!!!! tworzycie rewelacyjne trio:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post wycisnął mi łzy... Ja z moją mamą mam strasznie płytki kontakt, niby jest dobrze, ale nie jest. Zazdroszczę Twojej córce takiej mamy. Przyjaźń zawarta z dzieckiem jest czymś najpiękniejszym w życiu.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda z moją Emilką mam rewelacyjny kontakt, rozmawiamy praktycznie o wszystkim:)

      Usuń