piątek, 13 lipca 2012

Produkty MAMy do testowania ;-)

Wczoraj popołudniu zaskoczył mnie dzwonek do drzwi, nikogo się nie spodziewałam, ale okazało się że to miły Pan kurier przyniósł przesyłkę z kolorową zawartością produktów firmy MAM baby
Oj ile było radości przy otwieraniu paczki, były przy tym moje dwie córeczki i kotek który zauważył małe zamieszanie przy jakimś dla niego nieznanym pakunku.
Dzięki uprzejmości firmy MAM, Natalka dostała urocze prezenty do przetestowania.
Bardzo byłam ciekawa ich produktów, ponieważ czytałam wiele znakomitych opini i uznałam, że muszą być doskonałe, a żeby się o tym  przekonać nawiązałam z nimi współpracę.

MAM dla mojej małej Natalki śliczny smoczek z fajowym napisem I  love Daddy , tatuś będzie zachwycony;-) klik
Pierwszą szczotkę do mycia zębów klik
Zestaw do karmienia tj. miseczkę i łyżeczkę klik
Gryzak zabawka klik

We wtorek  wyjeżdżamy w daleką podróż, będziemy testować, robić zdjęcia, będę bacznie przyglądać się Natalce czy się  podoba, czy raczej nie, a potem zamieścimy recenzje i podzielimy się uwagami na temat każdego produktu ;-).





11 komentarzy:

  1. Ale fajne produkty! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wyglądają zachęcająco.
    czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie czekam na recenzję, bo produkty wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałaby nam się ta szczoteczka, wygląda super, miłej wyprawy i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjne produkty, zazdroszczę tego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania:), bardzo przyjemna kolorstyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. też testuję obecnie produkty MAM zapraszam http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też MAMy szczoteczkę i miseczkę :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń