środa, 11 lipca 2012

Moje wspomnienia i jak to będzie ;-)

Kiedy byłam dziewczynką słuchałam bardzo dużo muzyki, na kasecie miałam oczywiście Michaela Jacksona, Madonnę czy Kylie Minogue,  potem kiedy dorastałam, stałam się hipiską, nosiłam dzwony, a z modeliny robiłam naszyjniki z nazwą mojego już potem ulubionego zespołu The Doors, czy Pink Floyd ;-)
Jeździłam do Katowickiego spodka na koncerty Dżemu, czy Wilków,  lub na "odjazdy", chyba taka była to nazwa.
Stare czasy, ale jakże piękne! W pewnym momencie stałam się zbuntowaną nastolatką, ale zawsze w tłumie nieśmiałą i mimo wszystko spokojną, chyba za bardzo i kiedy dojrzewałam chciałam trochę zaszaleć, nie wiem jak mama ze mną wytrzymała, ale zawsze była dla mnie cierpliwa i dobra. Raczej nie miałam jakiś zakazów, czy kar, znosiła moje humory które poprostu z wiekiem mi przeszły.
Jak miałam 18 lat pojechałam z moim chłopakiem na stopa do Francji i Hiszpani, prawie bez pieniędzy, z małym namiocikiem i do tej pory wspominam ten wyjazd jako jeden z najpiękniejszych wspomnień, było tyle wrażeń, emocji i przygód ;-)
Teraz mama się ze mnie śmieje, a ja razem z nią, patrzę wtedy na moją już prawie 10 letnią Emilkę, zastanawiając się czy kiedyś da mi w kość tak jak ja mojej mamie;-) No a potem Natalka;-)
Emilka zaczyna powoli mieć swoje małe tajemnice, pamiętniki o których i tak mi potem mówi, z czego bardzo się cieszę, widzę że zaczyna dorośleć, już minęła era Hanny Montany i oglądania bajeczek czy filmów z jej udziałem. Teraz jest słuchanie muzyki, strojenie się przed  lustrem czy kłócenie się ze mną co ubrać;-) Małe tajemnice z koleżankami o chłopakach z podwórka, czy innych tych z telewizji;-)
Wciąż jest dla mnie małą dziewczynką i wciąż się chce do mnie przytulać i chce aby mówić do niej że ją kocham.
Ale czasami zaczyna pyskować i myślę, że nie wynika to z jej charakteru, ale jest to dla niej i dla mnie nowe doświadczenie, poprostu Emilka zaczyna mieć swoje już większe smutki czy problemy;-)
Nikt mi nie powie, że łatwo jest wychować dziecko, dorastające jest jeszcze trudniej,  nie jestem idealną matką i zdaję sobie sprawę że czasami popełniam błędy.
Ale staram się jak mogę.

Teraz w domu leci z płyt Justin Biebier, Rihanna, Selena Gomez czy Adele;-)
I wszystkie baby tańczą;-)






15 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, fajnie jest potańczyć w babskim towarzystwie;) u nas tylko męskie klimaty i męskie granie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna Emilka :)
    masz rację Kochana, macierzyństwo to ciężka praca i dużo wysiłku potrzeba, aby wykonać ją dobrze.
    teraz narzekam na raczkowanie itd, a wiem że z wiekiem problemy będą większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężka praca dopiero przed nami.
      Małe dzieci małe kłopoty, duże dzieci duże kłopoty;-))

      Usuń
  3. Piękna mała kobietka !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami z rozrzewnieniem wspominam jakie to numery wykręcałam tym moim biednym rodzicom;p Ogólnie wiecznie mnie energia roznosiła i miałam tysiąc pomysłów na minutę z czego niezłe czasami głupoty wychodziły;p

    Ps. Zdjęcia zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, głupoty również mnie trzymały!

      Usuń
  5. śliczną masz córeczkę, ja mam tylko nadzieję że ja będę miała z moją Emi łatwiej niż miała moja mama ze mną...
    też była zbuntowaną nastolatką w glanach, ramonesce i 15-stoma kolczykami w uchu na wsi gdzie starsze Panie spisały mnie na straty :D:D:D
    a mam wytrzymała... ehhh matki to mają moc :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musiałaś popalić mamuśce, niezły był z Ciebie łobuz;-)))
      A teraz zapewne kochająca mamusia, warto się czasami wyszaleć i pozwolić na to również naszym pociechom;-))

      Usuń
  6. Piękna dziewczynka z Twojej córeczki. Coś w tym jest, że jak samemu staje się mamą to dopiero widzi się ile energii i siły musiały miec nasze mamy! Ja też nie byłam grzeczną córeczką jednak mam nadzieję, że mój młody zbytnim buntownikiem nie będzie...Jednak to doopiero życie pokaże!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest Twoja Emilka:) taką ma delikatną urodę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna Dziewczynka!!! wiesz jak to jest jak masz synka pilnujesz tylko jego a jak córkę to pilnujesz całe miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj święta racja;-)
    No to podwójne będzie moje pilnowanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilka jest bardzo dziewczęca i śliczna, moj K. mowi ze wiatrowke kupi jak Maja bedzie dorastac, podobno bedzie ja tez sledzic hahahah:P

    OdpowiedzUsuń