niedziela, 15 lipca 2012

Na podbój Litwy, Łotwy i Estoni !

Wtorek zbliża się wielkimi krokami, bo właśnie w ten dzień ruszamy zwiedzać Litwę, Łotwę i Estonię! Przyczepa kempingowa już stoi na ogródku, a ja czynię wielkie przygotowania do wyjazdu.
Do długiej listy wciąż coś dopisuję, a moja głowa jest zapełniona myślami czy coś jeszcze, żeby o niczym nie zapomnieć.
Pakowanie Emilki, Natalki, siebie, zapasy jedzenia na parę dni, garnki, talerze, pościel, zabawki dla dziewczynek, rowery, głowa mi od tego wszystkiego pęka w szwach. W takich chwilach marzy mi się wycieczka z all inclusive ;-)
Dość marudzenia!
Kiedy samochód jest zapełniony walizkami, dziewczynki siedzą w swoich fotelikach, a Jurek włącza silnik, biorę głęboki oddech i poprostu się cieszę że to już;-)
Uwielbiamy zwiedzać nowe kraje, nowe miejsca możemy nie tylko wiele się nauczyć, ale również doświadczyć nowych rzeczy, a które w naszym życiu przecież rzadko mogą się zdarzyć.
Podróże nas cieszą i dają nam wiele ciekawych przeżyć.
 Jesteśmy razem i dają nam wyjątkową bliskość.

Trzymajcie kciuki, aby Natalce się również podobało, to jej pierwsza tak długa podróż, Emilka już się od nas zaraziła i również to kocha;-)
Zatem następny mój post za dwa tygodnie, będzie wiele ciekawych zdjęć i opisów jak nam tam było i co fajnego zobaczyliśmy;-)

14 komentarzy:

  1. Olu w takim razie wspaniałej wyprawy, cudownych przygoód, niesamowitych wrażeń i szczęśliwego powrotu do domu.
    Wy wrócicie a my wyjeżdzamy wiec do zobaczenia w połowie sierpnia :)
    buziaki dla dziewczynek - podróżniczek

    OdpowiedzUsuń
  2. udanej zabawy. bezpiecznej podróży. spokoju i cierpliwości.
    wypoczywajcie.
    czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się dobrze, udanej wyprawy:) mnie przeraża do pakowanie, a najbardziej to, że czegoś ważnego zapomnę

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego dla Was i trzymam kciuki :) mam nadzieję że moja Emi też pokocha podróże ... bo póki co w samochodzie jest dramat :)))
    pozdrawiam i czekam na fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo udanego wyjazdu i szczęśliwej drogi :* Już się niemogę doczekac relacji z tej wyprawy! Proszę o bardzooooo duzo zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  6. My dalej myślimy gdzie jechać, mam nadzieję, że wymyślimy :) Pogody życzę, bo chwilowo trochę popsuta jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie udanego wyjazdu i nie zapomnianych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymamy kciuki, pogody wam zycze bo reszte juz macie:))
    czekam na zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szerokiej drogi Kochana!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Wam fajnie! Miłego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyprawa! szerokiej drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że cudownie czas Wam płynie:)

    OdpowiedzUsuń