czwartek, 21 czerwca 2012

Upały u nas na południu;-)

Wiem że w Polsce nie wszędzie były dziś upały;-)
U mnie słonko mocno świeciło, było bardzo duszno i ciepło, ale nie narzekam, lepsze to niż deszczowy i zimny dzień.
Mieszkam na południu Polski, blisko Wisły tam gdzie mieszka Adam Małysz i pogoda tutaj nam sprzyja. Moje miasteczko jest małe, urokliwe, a góry na wyciągnięcie ręki. Mieszkam tutaj od 5 lat, moje rodzinne miasto jest 60 km dalej, bliżej Katowic. Przyjechałam tutaj za Jurkiem i już zostałam, on chciał mnie, a ja jego, a moja Emilka pokochała Jurka kiedy miała 2, 5 roku i to ona zdecydowała, że zostawiłam swoje miasto. Choć zawsze zaznaczam, że Jurek nie był powodem rozpadu mojego małżeństwa.
A tak bawiłyśmy się dzisiaj na ogródku;-)










8 komentarzy:

  1. mamy taką samą piaskownice, tylko na słoneczną pogodę czekamy, bo ciągle coś, jak nie deszcz to zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pogody... U nas pochmurnie, deszcz leje, zimno, aż się nosa z pod kołdry nie chce wystawić:/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas od rana było zimno i non stop padało. Potem się ociepliło. Ale nadal deszczowo. Dziś też od rana deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas również deszcz i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas dzisiaj również ochlodzenie:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzieci i wspaniałe foty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas dzis upalnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń