sobota, 23 czerwca 2012

Dzień tatusia!

Czy zawsze był taki dzień? Ja nie pamiętam, ale może dlatego, że mój ojciec był zawsze daleko i tak całe moje życie, nie ze mną, ale z inną rodziną. Dwa lata temu zmarł na raka, ale parę godzin przed jego śmiercią zdążyłam się z nim pożeganać. Były to dla mnie wzruszające chwile,  kochałam go, a on mnie. Tak się ułożyło w życiu mojej mamy i taty, ale już dawno się z tym pogodziłam.
Niestety historia chyba lubi się powtarzać, choć moja Emilka ma świetny kontakt z tatusiem;-)

Tatusiu kochany małej Natalki, jesteś teraz jeszcze w pracy, ale jak wrócisz Natalka napewno Cię ucałuje z całych sił, a Emilka dla której jesteś  jak tatuś, ma dla Ciebie najpiękniejszą laurkę.
Kochamy Cię bardzo, Twoje dziewczynki;-)

PS. Emilka zrobiła dwie laurki, bo ma dwóch tatusiów;-)

Emilka z Jurkiem i jej piękna laurka, która mnie mocna zaskoczyła, ale ucieszyła, a Jurek będzie przeszczęśliwy;-)


A tu również Emilka, jak była mniejsza i teraz obecnie








Tutaj mała Natalka tatusia;-)









6 komentarzy:

  1. Każde przepełnione miłością:)Fanastyczne zdjęcia:) a zwłaszcza to ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kostiumik z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia, widać na nich piękne uczucie między tatą a córkami:)Emilko piękna laurka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcis.
    ale Emilia Jurkowi musiala niespodziankę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleńko fantastyczną masz córę, a do tego jaka jest śliczna - podobna do mamusi :)

    OdpowiedzUsuń