piątek, 15 czerwca 2012

Dziś pierwsze urodziny mojej Natalki!

Jak tytuł mówi, Natalka dorośleje i dziś kończy roczek.
Rok minął jak z bicza, tak szybko że to jest niemożliwe;-)
Jeszcze pamiętam jak leżałam w szpitalu, a wieczorem we wtorek zabrała mnie położna i powiedziała już czas, jak pisałam wcześniej mam trombofilię i cały poród był pod ścisłą kontrolą lekarzy.
Urodziłam Natalkę w wodzie, a przy mnie był Jurek z czego bardzo się cieszę, on zresztą również, mówi że to najwspanialsze chwile jego życia.
Natalka przyszła na świat w środę o 1.38 w nocy i ważyła 3,500 kg, a miała 55 cm.
Duża fajna dziewczynka, a Jurek się w niej zakochał jak tylko ją zobaczył.
Przez ten cały rok, Natalka nam dała wiele dobrych, szczęśliwych chwil. A jej uśmiech zniewal mnie, a co dopiero 46 letniego dużego wysportowanego mężczyznę;-)
Natalka już chodzi, dużo się smieje, wyraża swoje emocje krzykiem, lub swoją mową którą w jakiś sposób rozumiemy, bardzo dużo gaworzy, mruczy, nuci, ładnie pokazuje nosek, oczka, robi brawo i papa i wiele jeszcze czynności, a przybywa ich z dnia na dzień coraz więcej.
Jest nadal naszą małą dzidzią i chciałabym aby ten czas trochę zwolnił, teraz kiedy jest wiosennie, słonecznie i pięknie za oknem, a Natusia jest w mamę i tatę zapatrzona i teraz najbardziej nas potrzebuje.
Jutro impreza, tort i dmuchanie świeczki, zabawa z dziećmi i prezenty;-)

Oto moja Natalka jak się zmieniała przez ten cały rok;-)





























11 komentarzy:

  1. Jaka słodka żabcia:)
    to prawda czas tak szybko leci, że człowiek nie jest w stanie nacieszyć się dzidzią, która przestaje być dzidzią;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, szczęśliwa dziewczynka:)
    Sto lat dla niej i niech nigdy jej ten uśmiech z buźki nie schodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat i samych beztroskich chwil w życiu.
    ps. zauważyłam, że gustujecie w niebeisko-czerwonych zestawieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!!!! cudowna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Natalki!
    Fajne te Twoje dziewczyny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat dla Natalki! ;* Ja miałam urodziny 16 czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję w imieniu Natalki za życzenia;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Cześć, ostatnio planuje zorganizować przyjęcie dla naszego Maciusia (2 latka). Ktoś polecił nam skontaktowanie się z firmą http://www.klaunpolska.pl/ - czy ktoś z was korzystał? Poleciła go nam nasza przyjaciółka. Być może ktoś przede mną się skontaktuje i sprawdzi, ewentualnie pozostawiam inne namiary:
    727 600 500 lub 727 400 300

    Pozdrawiam!
    Ania"

    OdpowiedzUsuń
  9. Witajcie, chce przygotować dla mojego Krzysia przyjęcie z animatorem, przyjaciółka wspomniała mi o firmie która organizuje przyjęcia w różnym stylu, naprzykład mały komandos, gdzie dzieci strzelają z łuku, malują buzie... Ktoś z was może ją polecić? Mianowicie klaunpolska.pl

    OdpowiedzUsuń