piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka

Dzień Dziecka, utęskniony przez moją starszą córkę Emilkę. Natalka jeszcze nie wie o co w tym chodzi, ale napewno szybko się dowie;-).
Rano jak tylko obudziłam Emilke do szkoły ucałowałam ją mocno, wiem że na to czekała, a jeszcze bardziej na prezent, który już parę dni wcześniej chciała szukać w całym domu, tak nie mogła się go doczekać.
Natalka również otrzymała całuski, zawsze rano jest taka wesolutka i uśmiechnięta.
Prezenty kupiliśmy z Jurkiem symboliczne i skromne. Uznałam że Natalka naprawdę nie potrzebuje wymyślnych i drogich zabawek, ucieszy się z czegokolwiek co nowe w jej rączkach. Emilka ma mnóstwo zabawek, więc nie warto kupować nowych dla Natalki, bo i tak buszuje w pokoju Emilki i rozrabia. Muszę uważać, bo jest na etapie próbowania i wkładania wszystkiego do buzi, a zabawki Emilki są również malutkie. Znowu muszę zrobić porządek i posegregować wszysko co jeszcze się przyda, a co już jest stare i zepsute.
Mimo że co roku w wakacje robię taki porządek u Emilki w pokoju to zawsze znajdzie się coś co już nie jest użyteczne.
Zastanawiam się jak to się dzieje, że ciągle przechowywujemy w domu stosy rzeczy niepotrzebnych. Człowiek jest takim zbieraczem, bo może coś się przydać i chowa wszystko po kątach, do następnego generalnego porządku i tak zawsze co roku.
Też tak macie? No, ale odbiegłam trochę od tematu Dnia Dziecka, i wracając do pokoju Emilki, to nie zawsze Natalka ma do niego wstęp. Emilka już powoli staje się coraz bardziej nastolatką i ma swoje małe sekrety, pozatym nie chce po raz kolejny po Natalce sprzątać;-)
Natalka już ma dwa wózki, lalki duże i małe, no i wiele innych jeszcze naprawdę fajnych zabawek po Emilce. Dlatego uznałam, że dziś dostanie małą drobnostkę, a mianowicie popularnego dawniej bączka;-)
Emilka chciała kolorowe prawdziwe okulary słoneczne, kupiłam białe w drobniutkie kolorowe kwiatuszki, są naprawdę ładne.
Od dziś u nas w mieście rozpoczynają się Dni Skoczowa, czyli imprezy, zabawy, a na mieście podobnie jak na odpuście;-)
Emilka, jak wcześniej wspominałam należy do chórku szkolnego i właśnie z okazji Dnia Dziecka występowała dziś na ryneczku. Oczywiście byliśmy całą rodzinką posłuchać jak śpiewa, jest śliczna i jestem z niej dumna.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz