wtorek, 1 grudnia 2015

Mam w domu lekarza!

Bardzo długo nas nie było. Niestety, to brak czasu odbiera nam przyjemność bycia z Wami!. Ale nie mam zamiaru zamykać bloga, będę tu po prostu rzadziej, choćbym miała prowadzić go tylko dla siebie i tylko dla córek, warto ! Lubię wracać do wcześniejszych postów, patrzeć jak dziewczyny się zmieniają, wspominać i śmiać się często do łez ;)

I tak jak dzisiaj, kiedy Natalka leczy cały świat... Jest taka bajka. Klinika dla pluszaków. Znacie?
Moja córka bardzo dobrze, oprócz Elzy z Krainy Lodu i księżniczki Zosi, uwielbia  Dosię, która jest lekarzem dla zabawek.Teraz Natalka przyjęła tę rolę. Jest doktorem. Przebadała wszystkim w domu, łącznie z kotem..
A ja kocham na nią patrzeć... !














8 komentarzy:

  1. Jaka śliczna laleczka z tej twojej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam na nią patrzeć! Jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam w domu lekarza ;))) Fajnie powspominać...
    Natalka jest przesłodka! Wciąż taka malutka...:)) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jako dziecko sama miałam podobny zestaw, ciekawe czy córka będzie też taki chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo poważna sprawa ;) lekarz w domu to duża wygoda zwłaszcza w tym okresie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc taki zestaw jest o niebo lepszy niż różowy, zabawkowy odkurzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest ważne aby uczyć dzieci odpowiednich zachowań od małego. W przyszłości może się odbić na ich pasjach a nawet kim zostaną w przyszłości. Takie zabawy również w pozytywny sposób wpływają na rozwój dzieci.

    OdpowiedzUsuń