poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Nasze wakacje na wyspie Pag!

Chorwacka wyspa Pag pochłonęła mnie bez reszty. Rozleniwiła, ogromne upały zmęczyły i trochę pokrzyżowały plany, ale piękny widok z balkonu na morze, wszystko nam wynagrodził. Najważniejsze, że odpoczęłam, zapomniałam o codzienności, a monotonność, obowiązki, problemy, to wszystko na chwilę znikło.
Czasem mogliśmy oglądać z okien pasące się owce, które biegały wolno, jakby nie należały do nikogo, a wieczorami oglądać zachód słońca.  Choć do plaży było niedaleko, to powroty ciężkie, jakby wspinaczka po trudnym górzystym terenie. Miło się to wszystko wspomina i chce się tam wrócić, żeby jeszcze raz zanurzyć stopy w błękitnym morzu.
Wyspa ma surowy i kamienisty wygląd, który nie każdemu może się podobać, ale ma to swój niepowtarzalny urok. Przypomina księżycowy krajobraz, podobny do hiszpańskiej wyspy Lanzarote którą kiedyś mogliśmy podziwiać.
 Powrót do rzeczywistości, nie był łatwy, wciąż jeszcze nie mogę się odnaleźć.

Zostawiam Was z moimi wspomnieniami, które możecie oglądać na zdjęciach. Z masy zdjęć, trudno było mi się zdecydować, na te najlepsze ;)













































































































31 komentarzy:

  1. wow, taki czas oderwania się od rzeczywistości potrzebny jest każdemu a już najlepiej w takim typowo wakacyjnym miejscu :)

    ps zgrabna z ciebie kobietka (czyt. laska) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne zdjęcia! każde ogladalam z nieklamanym zachwytem, z podziwem dla modelek i kunsztu fotografa :) wyglądasz jak starsza siostra swoich córek, pełna klasa pod każdym względem :) wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to jak miód na moje serce, dziękuję!

      Usuń
  3. Piękne miejsce rzeczywiście. Od wielu lat kusi mnie Chorwacja i jakoś nie mogę się tam wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podsumuję zdjęcia: urlop się udał, fotki przecudne, figurę masz szałową:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!!Wakacje widać udane i wyspa przepiękna! Masz idealna figurę - czy zdradzisz nam jej sekrety ( np. co ćwiczysz :) ) Pozdrowienia śle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moiim drugim blogu w tej zakładce znajdziesz, jak to jest z moimi ćwiczeniami
      http://szafaaleksandry.blogspot.com/p/sportodzywianie.html
      Niestety teraz odkąd wróciłam po długiej przerwie do pracy, nie mam szans na ćwiczenia. Będąc poza domem od 5 rano do 17 tej ;(
      Mam nadzieję, że to się zmieni i znowu zacznę ćwiczyć

      Usuń
  6. Zdjęcia cudne,mało zdjęć z Jurkiem 😠 czekamy na więcej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś pisałam, że on ich nie lubi, tak samo nie przepada ich robić ;))
      Zdjęcia z wakacji już raczej nie będzie ;)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia! cudowne wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. na wyspie Pag jeszcze nie byliśmy, może w przyszłym roku się wybierzemy:) widać, że wypoczęliście:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ dziewczynki wyrosły! Dawno chyba do was nie zaglądałam...
    My też w tym roku spędzaliśmy wakacje w Chorwacji, chociaż w innej części. Już pokochałam ten kraj i z przyjemnością obejrzałam Wasze zdjęcia. Pozdrawiam was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z tymi majtkami to przesadziłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ich nie zakładać ? ;)

      Usuń
    2. Przy takiej figurze te majtki i tak są za bardzo rozbudowane, zazdrośnico ;)

      Usuń
    3. Rozumiem, że jesteś zgrabna i nie masz kompleksów ale mimo wszystko nie prezentowałabym się "od tej strony" przed tyloma znajomymi i obcymi ludźmi.

      Usuń
    4. Kompleksów mam mnóstwo, naprawdę.
      To tylko zdjęcia z wakacji, nic w nich złego.
      Myślę, że po prostu różnimy się, Ty nie zrobiłabyś czegoś, co ja robię. I na odwrót .
      Ja np. prowadzę blog publiczny
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Polecam poczytać jak uchronić dziecko przed oparzeniami http://www.kreatywna.pl/styl-zycia/dziecko/kapiesz-dziecko-naturalnie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna Chorwacja, przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam na pamietnikblazeja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne zdjęcia..powtarzam się bez końca ale rewelacyjnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, aż chce się tam być!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Tylko po co przywieźliście te upały do Polski? 27 stopni by starczyło. Ja ledwo żyję. ;) Fajnie wyglądacie, zdjęcia super, a odpoczynek najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezusie, jaką Ty masz figurę?! Normalnie popadłam w kompleksy...;)
    Zdjęcia piękne, ale Natalka i tak wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalne zdjęcia wakacyjne.... Szkoda czas urlopu tak szybko mija.....
    Obecne upały dają w kość, i mimo, że lubię lato te temperatury są straszne....

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kredki Bambino. Oooo moja ulubiona góra :)

    OdpowiedzUsuń