niedziela, 16 sierpnia 2015

Nasza wycieczka na Czantorię

Upały dały w kość wszystkim. Rozleniwiły nawet dzieci. Szkoda jednak nic nie robić i tracić kolejny wolny weekend. Dawno znudziło mi się leżenie na kocu, choć i z tym było trudno, bo zawsze znajdowałam jakieś zajęcie w domu, a jak już się rozkładałam na ogrodzie, to na słońcu wytrzymałam tylko 10 minut ;)
Oprócz krótkich spacerów, placów zabaw, lodów, wycieczek rowerowych, ale tylko późnym popołudniem, kiedy upał był do wytrzymania, zdecydowaliśmy w końcu, że zrobimy sobie wycieczkę na Czantorię -szczyt Beskidu Śląskiego z koleją linową na wysokości 851 m.  To tylko 12 km od nas.
 Ile było radości, a dla niektórych wielkie przeżycie, Natalka jechała pierwszy raz kolejką linową, tam na nogach zdobyliśmy szczyt Wielkiej Czantorii, potem atrakcje typu tor saneczkowy, a w dół już na piechotę ;)
W górach, w takie upały jest naprawdę przyjemnie!






















12 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawa na łonie natury. Piękne widoczki:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Byliśmy tam też niedawno ;) Trzeba przyznać, że widoki super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie rodzinne wędrowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na Czantorii, piękne widoczki :) Taka podróż z dzieckiem w góry to nie lekkie wyzwanie, moje maluchy zawsze narzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, czy nadal ćwiczysz na siłowni lub w domu? Wyglądasz fantastycznie!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Odkąd wrociłam do pracy, czyli od lutego nie mam czasu na cwiczenia. Pozostał mi rower i długie spacery, ale mam nadzieje ze w najblizszym czasie sie to zmieni
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniałe widoki i świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej bliskości gór:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, Twoje nogi, jak siedzisz na ławeczce/pniaku... Można pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na wspólne spędzenie czasu - piękne widoku :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te góry są takie uwielbiane i oblegane ale my tez je lubimy !;)

    OdpowiedzUsuń