wtorek, 30 grudnia 2014

Jaworzynka i trójstyk. Nowy Rok!

Beskidzki  "trójstyk", to miejsce w Polsce, gdzie stykają się  granice trzech państw - Polski, Czech i Słowacji. Mamy to szczęście, że jest niedaleko nas ;)
Byliśmy już tam latem i chcieliśmy przypomnieć sobie jak wygląda zimą,  a jeszcze chętniej kiedy spadł wyczekany śnieg. Mam ogromny sentyment do tego miejsca, bo właśnie tu w miejscowości Jaworzynka, często przyjeżdżałam z mamą i babcią na wakacje, do domu wczasowego Węgielek, wówczas nie mieszkałam tak blisko ;)
Spacer w mroźny, ale słoneczny dzień był fantastyczny. Wspomnieniami wróciłam do czasów beztroskich, do dzieciństwa, do pięknych widoków, które pamiętam do dziś, do tych samych domów, ogródków, do małego kościółka, który kiedyś był drewniany, dziś  jest murowany, do szlaków i dróg, do ostatniego przystanku autobusowego, bo dalej drogi już nie ma, są tylko lasy i pola. Dom wczasowy stoi tak samo ogromny, tylko jakby mniej w nim życia i radości, mniej ludzi, ale może się mylę, teraz żałuję, że nie weszłam do środka, żeby poczuć ten sam zapach co kiedyś, a może usłyszałabym dzwoneczek wołający na obiad. Tam wakacje zawsze były udane, z kuzynką, mamą, babcią, ciocią...





















Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń, 
oby rok 2015 był jeszcze lepszy niż poprzedni.
Dla mnie to nowe plany, nowe marzenia, postanowienia, wyzwania, nowe cele, nowy etap w życiu. 
Po 4 latach  wracam do pracy.

12 komentarzy:

  1. Super rodzinny wypad ..tylko pozazdrościć takiej wyprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsce:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki:) powodzonka życzę , ja jeszcze z dwa lata poczekam aż Lineczka do przedszkola wróci, wtedy będę mogła spokojnie pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoki, Przepięknie:) ach, mam msama ochotę tak pochasać po górach. Może w przyszłą zime będzie to u nas równiez mozliwe, bo chłopcy więksi juz będą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudna wyprawa :-)))

    pozdrawiam
    Samych Serdeczności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie ,świetny klimat ,narobiłaś mi smaka na góry zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych wspaniałości w Nowym Roku:*
    Ps. Może kiedyś gdzieś się spotkamy "pod pracą";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło ;))

      Usuń
    2. To jak już "zadomowisz" się na stanowisku pracy to gdzieś się umówimy;)

      Usuń
  8. Powodzenia! Oby wszystie plany udało się zrealizować a powrót do pracy był w miarę bezbolesny :)

    OdpowiedzUsuń