poniedziałek, 27 października 2014

Październik w telefonie

Październikowy przegląd telefonem komórkowym.


Śmieszne minki ;)


Wygodnie/elegancko


Składamy nowe krzesła i odnawiamy stare


Zawsze razem, czasem z różnym skutkiem ;)


Nowa sypialnia wkrótce ;)


Bajka musi być i całuski na dobranoc ;)


Jesień! 


Kwiaty!


Kolory jesieni

Edit!!!

Mam do Was ogromną prośbę! 
Szkoła córki mojej koleżanki, bierze udział w wyścigu o remont biblioteki. Chodzi o to, żeby jak największa liczba osób klikała - oddała każdego dnia swój głos na bibliotekę w Zabrzegu. Proszę przyłączcie się do tej akcji, będę Wam bardzo wdzięczna. Jeśli udostępnicie wiadomość na swojej osi czasu, szansa remontu wzrośnie 
Proszę Was o wejście na stronę http://www.pekaespomaga.pl/, następnie „rozklikanie” mapy do poziomu wskazanego poniżej na obrazku i oddanie głosu na podaną bibliotekę. Dla niewtajemniczonych, okolice Bielska – Białej/Czechowice - Dziedzice.
Głosowanie trwa do 5 listopada 2014r. i byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście każdego dnia mogli oddać swój głos 


29 komentarzy:

  1. Barwnie, jesiennie, wesoło i z klimatem....
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie do Was zaglądać. Jest tak miło, ciepło i rodzinnie! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się na Was patrzy :) no i ciekawa jestem nowej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na zdjęcia sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądacie dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia ,ciekawa jestem Waszej sypialni:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia ;) Dobrze czasami dowiedzieć się co u Ciebie słychać, pooglądać kolorowe obrazki z Twojego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A kto buziakuje Natalkę? To Emilka czy Ty? Nie mam pojęcia!
    Piekny październik u Was!
    I czekam na sypialnię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu?
      To ja ;))

      Usuń
    2. Olu, na szóstym. Tam gdzie bajka i całuski na dobranoc:)

      Usuń
  9. Pięknie...rodzinnie.. A dziewczynki są takie zgodne i tak się kochają! Moje młodsze siostry okrutnie się nie lubiły w tym wieku - teraz nadrabiają;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawszy pisalam ze Emilka taka duza, dorosla a teraz mam wrazenie ze Natalka sie zmienila, spowazniala :) To pewnie to przedszkole :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zdjęcia Waszej rodziny ! Widać szczęście !

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle fajnie was się ogląda :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. U Was jak zwykle pięknie :))
    I czekam na zdjęcia sypialni,bo już wiem,że jest piękna :))
    Nie wiem czy odważyłabym się malować tak wiele mebli

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jesień u was i ta miłość siostrzana bijąca z każdego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie jesteście piękne i młode:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, masz stałą czytelniczkę właśnie z Zabrzega :)
    Pozdrawiam serecznie!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń