niedziela, 7 września 2014

Pini - kolorowy świat naszych dzieci



Chciałabym oglądać świat zawsze w kolorach i uśmiechać się z byle powodu. Krzyczeć kiedy mam ochotę i walczyć o swoje, dążyć wytrwale do celu. Zauważyliście, że dzieci łatwo się nie poddają? Jeśli ktoś im obieca zabawkę, potrafią "wiercić dziurę w brzuchu", żeby ją dostać. Jak układają puzzle, nie poddają się przy pierwszych niepowodzeniach. Robią wszystko, żeby osiągnąć swoje pragnienia. Są w tym mistrzami i przeważnie otrzymują to co chcą ;)
Niestety, my dorośli odbieramy im tą chęć walki, mówimy,  że tak nie wolno, że nie wypada, że mają siedzieć cicho, że to za drogie. Z wiekiem tracimy tą zdolność.  Przestajemy walczyć o nasze, bo wydaje nam się, że i tak nam się nie uda, zapominamy o naszym marzeniach. Nie pozwólmy żeby nasze życie było zwykłą, szarą codziennością. Bierzmy przykład z naszych dzieci !





Natalka to mały  przedszkolak, mam nadzieję, że jutro uda nam się dzielnie przkroczyć próg przedszkola, po dwóch dniach wolnego. Staram się ją ubierać wygodnie, tak żeby sama poradziła sobie z ubraniem, ale wygodnie nie musi oznaczać nudno.  Żeby zatrzymać beztroski czas dzieciństwa, czasem zakładam coś  kolorowego, jak np dresowe spodnie, wtedy wystarczy,  że bluzka będzie gładka, a efekt końcowy jest fantastyczny.

Marka Pinipowstała z chęci manifestacji kolorowego świata dzieci w ich codziennym wyglądzie. Atrybuty i kolory dzieciństwa nadrukowane na ubraniach sprawiają, że świat staje się jeszcze ciekawszy i weselszy!

W sklepie znajdziecie przeważnie dzianiny dresowe, których materiały pochodzą z Polski i posiadają certyfikat Oeko-Tex.
Nie bójmy się poliestru, ten tu jest bezpieczny, z niego produkowane są ubrania dla sportowców, poza tym jest podszyty miękkim misiem, który jest przyjemny dla skóry naszego dziecka. Więc nie są to zimne i nie przyjemne tkaniny. 









Jeśli chcielibyście, żeby Waszym pociechom w przedszkolu i nie tylko było wygodnie i kolorowo, zaglądajcie do sklepu mojej koleżanki ;)
Bluzy, spodnie czy spódniczki są fantastyczne, są jedyne w swoim rodzaju.
Edit!
Spodnie z nadrukiem  w kredki, takie same jak ma Natalka, można nabyć ze zniżką 20%  na kod wszystkodlamamidzieci. 
Zapraszam do sklepu Pini !

29 komentarzy:

  1. fajne te spodnie :))) ciekawe czy moja E. chciałaby w nich chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci lubią kolory,myśle ze byłaby zadowolona ;)

      Usuń
  2. always beautiful your pics.. i love smiles

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że wcześniej nie słyszałam o tej marce. Chętnie poznam inne ich produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dostałam paczkę - nagrodę w organizowanym przez Ciebie konkursie. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie:)

      Usuń
  4. Ja czaiłam się na kaparkowe spodnie - ale trochę obawiam się tego materiału (ponad 80% poliester)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się go obawiać, jest bezpieczny, a poza tym jak napisałam wyżej podszyty miękkim misiem. Więc jest przyjemny dla ciałka naszego dziecka. Natalka w nich chodzi i nie narzeka, a ona uwierz mi jest bardzo wybredna ;)

      Usuń
  5. Natalka we wszystkim wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. te spodnie to rewelacja,masz mądrą i zdolną koleżankę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ona jest boska :)) te spodenki - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypatrzyłam fajne dla Mariki, myślę że się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie świetne tylko nie dla mojego Oskara on musi mieć z oddychających materiałów. Ale strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To materiał oddychający dla sportowców, więc bez obaw. Zresztą jak przejrzysz szafę Oskara, to sie dziwisz, teraz ubrania z poliestrem sa wszędzie!! A lepiej brać sprawdzone jak ten ;)

      Usuń
  10. Jakie świetne ! moja Amelia była by na maksa zadowolona ,lubi jak to Ona mówi :"kojojowe " ;)
    http://swiatamelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł z tymi kredkami, w sam raz do p-la :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne są te portałki! Natalka wygląda w nich fajosko!:)))
    Tymi oczyskami, to chyba niejedno potrafi wybłagać:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych spodenkach, są przecudowne! Od razu uśmiech się pojawia jak się patrzy na malucha w takich kredkach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne, pierwszy raz takie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudaśne te spodnie, żywe kolorki i od razu uśmiech na twarzy dziecka się pojawia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne przedszkolne portaski :)
    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń