poniedziałek, 9 czerwca 2014

47 Dni Skoczowa, Emilka śpiewała na rynku, wraz z zespołem Bevin



Już wcześniej wspominałam, że Emilka  będzie śpiewać piosenkę na rynku w Skoczowie z okazji 47 Dni Skoczowa.
Poniżej możecie ją posłuchać! ;)
Nagrywając filmik, ręka trzęsła mi się okropnie, z emocji i wzruszenia.
Ale już w trakcie, kiedy widziałam jej swobodę i słyszałam jej piękny głos, uspokoiłam się, 
po prostu wiedziałam, że sobie da doskonale radę.
Z dziadkami, którzy przyjechali z Katowic do Emilki, z przyjemnością słuchałam koncertu  zespołu wokalno - instrumentalnego Bevin, do którego właśnie należy Emilka i która po odśpiewaniu swojej piosenki, pomagała  w chórku. 
Nie tylko Emilka śpiewała, ale również jej koleżanki z zespołu, uczniowie Pana Mariusza Śniegulskiego, który już jak dobrze pamiętam 4 rok uczy Emilkę śpiewu i gitary. 
Emilka dojrzewa, dorasta i już bardziej świadoma wie, że to się jej bardzo podoba!
W domu rozbrzmiewa muzyka, Emilka śpiewa, a mała Natalka ją naśladuje ;)
Jest tak zakochana w starszej siostrze, że niestety na koncertach, kiedy widzi Emilkę na scenie zaczyna płakać, że ona też chce z nią grać, śpiewać,  być obok.
Może kiedyś tak będzie ;)


Emilka musi się jeszcze oswoić z mikrofonem, ale potem poszło jak burza ;)




44 komentarze:

  1. Pieknie!
    Brawo dla Emilki i gratulacje dla Ciebie-masz bardzo utalentowana Corke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zaśpiewała, wielkie brawa dla niej, a dla Ciebie gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. She did such an amazing job! What a talent :) Very pretty song too. And I think your camera work was great. Made me smile to hear this lovely tune :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolniacha!
    cudny głos - rośnie Ci gwiazdeczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa i gratulacje!!!!
    Ależ to musiało być ogromne przeżycie - dla mamy chyba większe, bo Emilka wygląda jak ryba w wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boska... Popłakałam sie ze wzruszenia, jakby to moja Córa była... Piekną masz artystkę w domu, Olu! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. ma wszelkie zadatki na gwiazdę! wspaniałą. brawo Emilko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękny głos! Gratuluję. Kiedyś będzie jeszcze głośno o dwóch siostrach piosenkarkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie oczywiscie wzruszylam, Emilka jest stworzona na scene, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwię się,że Ci ręka drżała filmując ten materiał.Ja też się wzruszam na wystepach przedszkolnych mojej Lenusi.Grochy mi lecą,że hej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Super głosik ma Emilka! Gwiazda rośnie jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Na pewno z czasem będzie czuć się na scenie jak ryba w wodzie, ale i tak świetnie jej poszło ;) Przypomniało mi się jak ja kiedyś śpiewałam z zespołem i chyba byłam w jej wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak potrzeba czasu, chociaż ja ją juz podziwiam, za odwagę, że wystąpiła na scenie i dała sobie świetnie radę! ;)

      Usuń
  13. Wspaniale :) słodki ma głos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. Ala siedzi obok i bije brawo:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. rośnie nam nowa gwiazda Polskiej sceny

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie. Ciekawa piosenka. Ma dziewczyna "jaja". ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo dla Emilki :) Mamę musi duma rozpierać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazda nam rośnie!!! Ma śliczny głos i jak potrenuje jeszcze parę lat, to naprawdę może zrobić karierę! Trzymam kciuki!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małymi kroczkami do sukcesu, życze tego Emilce ;)

      Usuń
    2. Jak będzie uparta, to osiągnie co chce:)))

      Usuń
  19. Dumna mama ze swojej córki. Gwiazda Ci rośnie z pewnością :)
    Pozdrawiam Olu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma to coś... Śliczna, utalentowana. A z mikrofonem to już jest zaprzyjaźniona :) Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Zdolna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje dla R=Emilki, pierwsze koty za płoty, teraz czas na X factor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dość ,że przecudnej urody / po mamusi,wiadomo ;) to jeszcze dziewczyna ma talent i swoją pasję !
    gratulacje,wspaniałą córcię masz,pielęgnuj to co ją cieszy...a efekty będą duże!
    Ja zawsze wspierałam pasje mojej córki i też dzięki temu jest teraz gdzie jest :)
    Super występ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspieram ją jak tylko mogę, sama wybrała śpiew i gitarę, widze, że kocha to bardzo ;)

      Usuń
  24. Witam serdecznie, zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i macierzynstwie :)
    Spis znajduje sie tutaj:
    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie śpiewa- po mamie chyba uzdolniona:)

    OdpowiedzUsuń