środa, 2 kwietnia 2014

Spotkanie przy kawie, z mamami blogerkami. Katowice.

W niedzielę spotkałam się z moimi koleżankami, mamami i blogerkami na kawie. Judyta z bloga mama silesia, która organizowała spotkanie i zaprosiła mnie do klubu fitness B-fit w Katowicach. Dzięki niej poznałam wspaniałe kobiety, matki i ich dzieci, a one są przecież często głównymi bohaterami naszych blogów, więc te blogi, które wcześniej nie znałam, z miłą chęcią odwiedzę ;)
Spotkanie na luzie, bez sztywnej oprawy, tak jakbyśmy znały się od zawsze!

Na spotkaniu miałyśmy przyjemność poznać Ewę Mońkę, Brafitterkę z Bielisja. Ewa, współorganizotrka oprócz przepysznych ciast, które dla nas upiekła, opowiadała jakie błędy popełniają kobiety w doborze odpowiedniego biustonosza, również indywidualnie doradzała w tej kwestii. Pokazała nam różne rodzaje, wzory i kroje staników. Pochwalę się, że wygrałam bon na 100 zł do sklepu Bielisja! jupiii ;))

Była też z nami Ewa Kostoń z nie wierzę w bociana . Ewa przede wszystkim opowiadała o tym jak rozmawiać z dziećmi o intymnych częściach ciała. Dała nam za zadanie, narysować nagą kobietę i nagiego mężczyznę, było przy tym mnóstwo zabawy, myślę sobie potem, że my mamuśki, to jak nasze dzieci, wciąż te same, tylko lat nam przybyło. Jednak rozmowa o tym pozwoliła mi spojrzeć na temat z innej strony.  W rozmowie z dziećmi warto nazywać TE części ciała po imieniu, lub zdrobniale, ale nie wstydzić się ich nazw.

Judytko, chciałam Ci podziękować za wspaniałe spotkanie, cudowną organizację i mile spędzony czas!
Dziewczyny, miło było Was spotkać, mimo że nie ze wszystkim zdążyłam pogadać, myślę że następnym razem to nadrobimy ;)

 Zostawiam Was ze zdjęciami Karoliny Kurczok z ClicKlic



























Partnerzy spotkania 






27 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie mamy i dzieci. :)Widać że spotkanie było udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spotkania:) Widać że upominki i miejsce świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super relacja fotograficzna :*spotkanie na pewno należy do udanych :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo,że mogłam znowu się z Tobą spotkać:) i dziękuję Ci za tak miłe słowa i relację! Było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Czekam na następne ;)

      Usuń
  5. Miło się ogląda takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super spotkanie :)

    p.s. Ola widziałam Cię na FB u Chodakowskiej ... czy Ty z Nią ćwiczysz??? zdradzisz który trening??? i ile min dziennie??
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nie mam pojęcia o czym mówisz, u Chodakowskiej na FB ? Kurcze, nic nie wiem, chyba że mnie ta wkleiła, bo faktycznie, ostatni mój post na blogu modowym jest o moich ćwiczeniach, ale na siłowni, a jak w domu to tylko z Mel B ;)
      Podeślesz mi link, gdzie mnie widziałaś?
      Jak chcesz przeczytać o moich ćwiczeniach to zajrzyj do bloga modowego, tam piszę ile ćwiczę i co dokładnie ;)

      Usuń
    2. sprawdziłam to był post Twój z drugiego bloga :-))))) pod postem Chodakowskiej i pewnie dlatego tak skojarzyłam :)
      :*

      Usuń
  7. Dokładnie. Po zdjęciach widać jak bardzo udane i luźne było to spotkanie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fantastycznie, żeby tak wszystkie mamusie blogerki mogły się spotkać w jednym miejscu, byłoby super ;)

      Usuń
  8. Ale fajne spotkanie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale! też bym sie wybrała a do Katowic mam tak niedaleko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się cieszę, że wreszcie miałam możliwość Ciebie poznać i zamienić kilka słów. Chciałoby się wiecej, ale to tylko powód do spotkania się na kolejnym spotkaniu mam :) Pozdrowienia dla Ciebie i dziewczynek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, za mało czasu, za szybko wszystko, bo było tak fajnie, mam nadzieję, że następnym razem uda nam się pogadać więcej ;)

      Usuń
  11. Lubię oglądać fotorelacje z takich spotkań, zawsze powodują że się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam porównania,bo to moje pierwsze takie spotkanie,ale było super! I miło Cię było poznać.A córka za robienie takich pięknych zdjęć Tobie na blogu zasługuje na podwyżkę ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, na pewno przeczyta ten komentarz i się będzie domagać podwyżki ;))
      No, zastanowię się ;)
      Miło było Ciebie poznać, mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja do kolejnych rozmów ;)

      Usuń
  13. Spotkanie było fantastyczne, szkoda, że tak krótko. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja w przyszłości na kolejne tak sympatyczne spotkania.
    p.s. piękna babka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Tak, też mam nadzieję na kolejne spotkania, w takim samym gronie ;)

      Usuń
  14. spotkanie mega:) do zobaczenia następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne są takie spotkania :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń