poniedziałek, 3 marca 2014

Mam w domu małą baletnicę w spódniczce TUTU


Natalkę uwielbiam fotografować, Emilkę również, ale ona już dorasta i nie zawsze sobie tego życzy ;)
Jeszcze bardziej lubię to robić, kiedy Natalka się świetnie bawi, lub z czegoś się cieszy, jak np ze spódniczki TUTU, którą uszyła dla niej Monika z bloga http://tutuszka.blogspot.com/
Monika to bardzo kreatywna osoba, lubi prace ręczne, lubi tworzyć, wymyślać i uczyć się nowych rzeczy, które z łatwością jej przychodzą. kiedyś była to biżuteria, teraz szyje spódniczki i sukienki z tiulu.
 Natalka bardzo polubiła swoją brzoskwiniową spódniczkę z kokardką w kolorze fioletu ;)
Myśle, że każda dziewczynka chciałaby taką spódniczkę, w niej może się poczuć choć przez chwilę baletnicą, lub księżniczką ;)
Nie musimy jej ubierać tylko na bal, czy urodziny. Sprawmy dziecku radość bez okazji i niech nosi ją po prostu po domku jak moja Natalka. Ogląda w niej bajki, czy nawet je kolację. ale najpiękniejszy jest widok, kiedy w niej tańczy ;)

Monika szyje spódniczki i sukienki w różnych kolorach, z różnymi dodatkami.
Możecie je ogladać na facebooku Moniki, lub jej blogu.  

Zobaczcie jak Natalka się w niej świetnie czuje!


 









33 komentarze:

  1. Cudowna baletnica! Tylko tulic i calowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjecie przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna laleczka. :) Ja bym te zdjęcia oprawiła w ramki. :) Uściski. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaka piękna.

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :)
    A Natalka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dziewczynki w takich krótkich sukienkach/spódniczkach jak widać całe nóżki, do tego w białych rajstopkach.
    to jest jedyny czas, gdy można sobie na tak niewinny strój pozwolić.
    Natalka powala.
    wygląda jak rasowa baletnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię dziewczynki w tych spódniczkach, z białymi rajtopkami, tak Natalka to prawdziwa baletnica ;))

      Usuń
  7. uwielbiam te spódniczki :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie w niej wygląda :) Ta spódniczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta spódniczka! Natalka to cudowna baletnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak laleczka :)
    muszę przyznać że taka spódniczka to moje marzenie z dzieciństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, baletnica jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam Julce sama tutu, byłam tak z siebie dumna, że myślałam, że wyjde z siebie. Córcia wygląda tak... delikatnie i dziewczęco, skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy podobną Alka ją uwielbia !!!!! cudne zdjęcia ostatnie wymiata!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za radocha z takiej spodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalka wygląda cudownie :)
    słodko, dziewczęco, subtelnie ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka baletnica. Moja nadal lubi się czasem przebierać w takie spódniczki, a ostatnio to i syn do niej dołączył. Widok chłopca w tutu z różczką - bezcenny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaale piękna !!! Cudownie!
    My właśnie czekamy na dostawę naszej tutu (z innego miejsca), ale już widzę, że jedna to będzie za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalka wygląda cudownie.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również i ja uwielbiam fotografować moje córki, a Twoja Baletnica jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejciuniu....zdjęcia są przecudowne!!! Natalka jest taka urocza, że serce mięknie natychmiast! a te minki...po prostu zjadłabym ją bez dodatków:D buziol od ciotki:***

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tutu nie ma chyba nic bardziej dziewczecego. piekne zdjecia kochana :*

    OdpowiedzUsuń